Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/10/2008 @ 10:09 wij samen ![]() | hier alles goed groetjes |
| 03/10/2008 @ 10:10 Isabelle ![]() | Hoe voel jeje, |
| 03/10/2008 @ 11:00 wij samen ![]() | goed nergens last van lekker aan het shoppen en kijken in alle winkels voor het leukste hihih hoe is het met jou? |
| 03/10/2008 @ 11:08 Isabelle ![]() | Ja de laatste tijd ben ik ook vlug en vaak wakker. zal wel normaal zijn he... Ben je al uit de namen voor je kleintje? En je buikje groeid het flink? Groetjes |
| 04/10/2008 @ 11:04 kelly ![]() | wie van jullie heeft al een duidelijk zichtbaar buikje? |
| 04/10/2008 @ 19:37 Veerle ![]() | Ik in ieder geval nog niet en mijn buik van Thomas is ook nog niet helemaal weg maar ik lig er niet meer van wakker. |
| 06/10/2008 @ 17:02 Veerle ![]() | mimi, dat zal gauw genoeg zijn. Vanaf dat je buikje al harder is zal je het ook al wel een beetje voelen. Wie kan er ook al pronken met die baby-buik? |
| 07/10/2008 @ 19:49 Veerle | Heb afspraak bij gynaecoloog 18 nov voor nekplooimeting. Hoe moet ik nu uitleggen aan mijn bazin dat ik zwanger ben zonder mijn contract te verliezen? Heb blijkbaar ook verkeerd gerekend. 5 dagen bij tellen meiden! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Vroeger dan verwacht!!

denk dat het de baby was.
maar ik wil er eerst nog eens met iemand anders over praten.
)
.