< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » Vroeger dan verwacht!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
Vroeger dan verwacht!!
03/10/2008 @ 10:09
wij samen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hier alles goed

groetjes

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 10:10
Isabelle

Hoe voel jeje,

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 11:00
wij samen

goed nergens last van lekker aan het shoppen en kijken in alle winkels voor het leukste hihih
hoe is het met jou?

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 11:03
Isabelle

Goed heb de laatste dagen nogal last van mijn buikje zo'n steken. Hij zal weer zijne boel aan het verhuizen zijn he. Heb ook redelijk last van rugpijn maar ja.

Ik had maandag ook controle. Effe kijken hoe het was. effe gemeten. Mijn baarmoeder komt al boven mijn navel. Is al groot he...

deze nacht wakker geworden. Voelde presies een gigantisch grote bubbel ontploffen in mijn buikje denk dat het de baby was.

Voel jij ook al iets?

Groetjes

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 11:07
wij samen

als ik op mijn onder buik druk en effe ga zoekken denk ik wel dat ik heb voel.
boven je navel das volgens mij al best groot leuk he en ook nog een bel ihihhi ben je ook nachts zo vaak wakker ik wel niet normaal
de ene keer van een droom dat al mijn tantes ook ineens zwanger zijn en er een de sloot in rijd met de auto en de andere keer moet ik weer plassen hihihihi

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 11:08
Isabelle

Ja de laatste tijd ben ik ook vlug en vaak wakker. zal wel normaal zijn he...

Ben je al uit de namen voor je kleintje? En je buikje groeid het flink?

Groetjes

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 11:18
wij samen

namen ppfff wat een zoek tocht we hebben afgesproken dat we verder gaan kijken als we het geslacht weten voor een meisje hebben we wel wat namen maar voor een jongen niet een.
mijn buik groeit wel door.
wordt alleen zo moe van dat slechte weer echt jammer.

groetjes wij samen

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 18:13
Veerle

Online Status Bekijk profiel
Nee, Kelly, van pampers wordt ik gelukkig niet misselijk! Dat zou er nog bij moeten komen met al die stank! Maar dat ventje moet toch ergens zijn behoeftes kwijt, he. Ik ben af en toe misselijk door de hele dag maar eet ook niet regelmatig omdat ik daar geen tijd voor heb. Ik probeer wel altijd mooi mijn eten binnen te houden en dat lukt sinds vorige vrijdag behoorlijk. Ik heb met mijn ventje een gesprek gehad om het al dan niet te melden aan mijn bazin, van mijn maar ik wil er eerst nog eens met iemand anders over praten.
Vandaag veel steken gehad, amai. Ik ga het wel iets langer kunnen verstoppen omdat mijn buik van Thomas nog niet helemaal weg is, niet dat ik dat erg vind. Zo zien ze het niet te rap.

Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 11:04
kelly

wie van jullie heeft al een duidelijk zichtbaar buikje?

Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 19:37
Veerle

Ik in ieder geval nog niet en mijn buik van Thomas is ook nog niet helemaal weg maar ik lig er niet meer van wakker.

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 14:52
mini

Online Status Stuur bericht
Ik heb ook nog niet het gevoel dat mijn buikje er al is.. mijn vriend zegt van we. ma ik heb best wel een buikje van mezelf.. tvoelt alleen af en toe wat harder aan.. Ik kan niet wachten op die echte buik!

Zal wel komen zeker?
Voor de rest voel ik me super!

grtzz
mini

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 17:02
Veerle

mimi, dat zal gauw genoeg zijn. Vanaf dat je buikje al harder is zal je het ook al wel een beetje voelen. Wie kan er ook al pronken met die baby-buik?

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 09:49
F 'je

Hey dames,
Lang geleden! Ik laat me dus nog maar eens horen, want ben gisteren bij de gyn geweest...
En... Wij weten het geslacht
Alles was in orde. Nekplooimeting perfect. 8,6 cm groot van hoofd tot poepje. De gyn zei, met beentjes erbij mag je toch rekenen op een 16-tal cm.
Ik voel me fantastisch goed en geniet met volle teugen.
En Kelly,ik heb echt al een mooi rond buikje, iedereen ziet het.
Geweldig als je zo met je buik kan pronken.

Hoe gaat het met de anderen?
Kelly, vanaf wanneer mag jij terug gaan klussen? Als je mijn vraag ongepast vindt hoef je er niet op te antwoorden hoor!

Veel liefs

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 11:55
Kimmy

Hoi dames,

long time no see. Het is hier op het werk ongelooflijk druk geweest, maar nu is het even een paar minuutjes rustig, nog eens tijd om even bij te lezen en wat te antwoorden.
Hier zitten we bijna in de helft. Mijn buikje is ook al goed rond, en ik zit terug op mijn startgewicht (in het begin wat kwijtgeraakt door de misselijkheid), maar niks extra. Tis hier dus allemaal buikje en (nog) geen 'eetoverschot', water vasthouden, weet ik veel wat allemaal. Kindje weegt ook nog niet veel natuurlijk, dus daar kan het nog niet van komen he.
Boezem vordert ook goed, ben dit weekend weeral grotere bh's moeten gaan kopen, per geluk in de hunkemoller nu een actie 3 kopen, 2 betalen. Nu geef ik geen 60-70 euro uit aan dure bh's hoor, nu ga ik gewoon voor goedkoop en comfortabel (vooral dat laatste dan )
Ik voel nu al bijna een maand beweging, mijn man heeft het dit weekend ook voor het eerst gevoeld.

Kelly, hoe is het voor de rest met jou? Gaat het een beetje?

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 19:49
Veerle

Online Status
Heb afspraak bij gynaecoloog 18 nov voor nekplooimeting. Hoe moet ik nu uitleggen aan mijn bazin dat ik zwanger ben zonder mijn contract te verliezen? Heb blijkbaar ook verkeerd gerekend. 5 dagen bij tellen meiden!
Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 11:48
wij samen

hier gaat alles goed buikje groeit lekker kleding past niet meer dus moet helaas weer gaan shoppen.
heb alleen soms last van me rug.
hoe is het met jullie??

groetjes wij samen

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 12:05
Veerle

Goed! Ik heb het verteld aan mijn bazin. Ze nam het vrij goed op maar jammer genoeg kan zij niet beslissen of mijn contract al dan niet verlengd wordt in december. Ondertussen moet ik van haar gewoon doorwerken (ze is echt content dat ik zo goed mijn best doe) en positief denken.

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 11:13
wij samen

veerle goed gedaan dat je het hebt verteld je kan nu alleen nog maar je best doen en dan is het aan haar of ze je contract verlengt ja of nee.

poe wat is het hier tog rustig de laatste tijd iedereen heeft het druk druk druk.

groetjes wij samen

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 15:54
Isabelle

Hallo iedereen

Amai dat is lang geleden seg.... Klees wel bij maar heb de tijd nooit om eventjes te antwoorden.

Hoe gaat het met jullie?
Veerle ik ben blij dat je baas het zo goed heeft opgenomen. Blijf vooral je werk goed doen dan kunnen ze jou niets verwijten.
F'je je weet het geslacht al meid?! Ik kan er niets aan doen ben wel eventjes jaloers :) Ik moet wachten tot 7 november als hij/zij het dan wilt laten zien tenminste.
Divinia ja die rugpijn herken ik. Ik heb er ook last van hoor Pfff Buikje groeid hier ook best.
Kelly meid hoe gaat het met jou? En Rune alles ok met de kleine schat?
Kimmy je bent al in de helft amai ik ben er ook bijna. Fijn dat je man het al voeld. Mijn vriend zou het ook graag voelen.

Sinds vorige week zaterdag ben ik er zeker van. Ik voel mijn baby. Kleine plofjes, presies belletjes die springen in je buik. Begin het meer en meer te voelen. Best vroeg vinden jullie niet?

Allez eventjes verder werken en dan wiii naar huis

Vele groetjes
Isabelle en Sunshine

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 17:32
Veerle

Mijn bazin gaat mijn situatie en mijn werkgedrag in december voorleggen aan de 'raad van bestuur', zoals ze dat noemen. Zij beslissen of ik mag blijven werken of niet. Maar! Ondertussen heb ik in de namiddag ook moeten werken en die vrouw, Chantal, heet ze kwam thuis en ik heb er een goed gesprek mee gehad. Ze wil zelfs een brief schrijven naar de PWA om mij te kunnen houden en mijn schap stoort haar absoluut niet. Nee, ze vindt het zelfs fijn en heeft nog een proficiat gewenst! Ze stelde voor dat ik het zou vertellen aan al mijn posten en als die allemaal een brief zouden sturen naar de PWA, heeft volgens Ch. de raad van bestuur niet veel meer in de pap te brokken. En, naar het schijnt komen ze poetshulp te kort.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >