[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/10/2008 @ 14:31 | 3 weken geleden ben ik bevallen ik bloed bijna niet meer,al zijn me inlegkruisjes nog niet helemaal schoon. echter willen mijn man ik graag weer seksen,kan dit kwaat en is beter om even met condoom te . ook vroeg ik me af hoesnel jullie ermee waren,en wat jullie ervaring is.ik ben ook gehecht en de hechting zit er nog kan dit kwaat en kan je niet opscheuren en hoevoelde het bij jullie? ![]() |
| 03/10/2008 @ 14:39 | nou de kraamzorg was nog hier toen de wijkverpleging van de verloskunde de hegtingen bij mij eruit heeft gehaald was delaatste dag van de kraamzorg want de hegtingen irriteerde bij mij en ong 2,5 week na de bevalng hebben we weer sex gehad heb geen pijn gehad of zo maar weet nie jij heb er de hegtingen er nog in maar kan volgens mi geen kwaadhoor is 3 weken na de bevallingmaar open scheuren doe je nie hoor gr jose |
| 04/10/2008 @ 09:22 sneakiesthippo | Ik zou zeker wachten tot je echt niet meer bloed, zolang er nog bloed op je inlegkruisje komt is je binnenkant nog niet geheeld en heb je dus een verhoogde kans op een infectie.... En anders bel je je verloskunidge toch even? |
| 07/10/2008 @ 12:50 mutskap | glijmiddel helpt ook tijdens 1e keer na bevalling 6 weken hebben we ook gewacht op aanraden van de vroedvrouw. Het deed wel even raar en ook wel pijn, gebruik zeker glijmiddel dat helpt al ontspannen en doet goed, gyn had het aangeraden. het noemde lubri... en nog iets (ben het vergeten) het ontsmet ook een beetje zei ze en ze schrijft het altijd voor na een bevalling! Gewoon verkrijgbaar bij de apotheek! en een lang voorspel is ook aan te raden. gr en succes ermee |
| 08/10/2008 @ 17:05 ano | Wij hadden 2,5 maand na de bevalling voor het eerst terug sex maar het deed nog altijd pijn en hebben de daad zelfs niet afgemaakt, glijmiddel hielp niet echt. Is het alleen de eerste keer pijnlijk of moet het even wennen? |
[Reageer]

eerste keer sex na bevalling

Vieke