Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/10/2008 @ 20:36 jessy ![]() | Ja wie weet he ;) |
| 11/10/2008 @ 13:57 jessy ![]() | is hier stillekes |
| 11/10/2008 @ 18:51 jessy ![]() | Ik heb dat gevraagd en je kan daar geen kamer reserveren zeiden ze . |
| 11/10/2008 @ 21:38 snoopytje ![]() | hey mijn gyne zei dat je dat wel kon.. dus raar..zal wel zien volgende maand..haha grtz snoopytje |
19/10/2008 @ 22:53![]() | hoi kriekse Leuk je nog eens te horen en dat alles goed gaat En wat een pracht van een dochter! Volhouden zo! groetjes |
| 08/11/2008 @ 17:35 | hoi allemaaal Ik weet niet of er hier nog iemand iets van leest maar ik vroeg mij af hoe het met kriekske en Saar ging?? Kvind haar ook niet terug op andere forums. Iemand iets gehoord?? Hoe gaat het voor de rest? groetjes ![]() |
| 12/11/2008 @ 18:26 | Hoi!! Goh wat goed om te horen seg! Kmoet er vaak aan denken Tis hier idd stilgevallen. Ik denk dat de meeste bij het januariforum zitten. Soit ben blij dat ik u nog eens gehoord heb en dat alles goed gaat! 6 weken dat is idd al snel gegaan! en er dan aan denken dat ik misschien binnen de 6 à 8 weken ook ga bevallen ![]() groetjes |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

januari 2009

en tegen de avond waren ook de voorweeën gestopt. Heb platte rust voorgeschreven gekregen.
het zijn namelijk geen aangename slaapzetels. hehe
.