< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » 12 augustus curettage nu 2 dagen over tijd?!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
12 augustus curettage nu 2 dagen over tijd?!
02/10/2008 @ 17:50
Lilly

hoi,

tijdje geleden dat ik hier nog wat neergeschreven heb, (ik kom bijna iedere dag wel eens piepen)
ja, zoals de titel zegt, op 12 aug curettage,1 maand de pil op aanraden van gyn genomen, 3 september terug ongesteld geworden, vrijdag 26 september op controle geweest bij gyn en alles was in orde! ze zag zelfs dat ik al een eisprong heb gehad! Nu, normaal heb ik een regelmatige cyclus (van 28 dagen)maar ik dacht zo, na die curettage kan dit misschien de eerste maanden nog niet zo zijn.. maar nu ben ik 2 dagen overtijd, en durf ik toch al stilletjes te hopen..
maar ik denk dat een test nog te vroeg is? Of niet? Ik heb wel nogal wat witverlies..wat denken jullie?
Alvast bedankt!
Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 18:28

Online Status Bekijk profiel
Hey

testen is de boodschap, dan weet je het.
Maar na een curettage kan je lichaam wel een beetje ontregeld zijn hoor. Mijn cyclus is sinsdien ook al van 28 naar 32 naar 29... gesprongen, en voor mijn zwangerschap was ik ook nooit één dag overtijd.
Ik wil je hoop niet afnemen, maar ik zou nog een beetje wachten met testen.
't Is bij mij nu 8 maanden geleden sinds mijn curettage, en ik heb al verschilledne negatieve testen achter de rug, omdat ik ook overtijd was en dacht "ja". Nee dus
En das dan weer zo typisch: ge test, en dan een dag later komen die regels er door.

Hou je ons op de hoogte?
Ik hoop alvast voor jou natuurlijk dat het al raak is

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 19:05
Lilly

hei Leentje,

bedankt voor je reactie. Juist daarom durf ik nog niet te testen, omdat ergens in mijn achterhoofd zit dat mijn cyclus wat ontregeld kan zijn en ik toch ongesteld kan worden.. we zullen zien.. als ik zondag nog niet ongesteld ben, dan doe ik 's avonds ee test!
hou je op de hoogte!
Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 14:25
Chica

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Lilly,

Hier dezelfde situatie. Curettage gehad op 8 augustus. Een maandje pil en heb bij het stoppen hiervan een lichte bloeding gehad. Amper 2 dagen en heel weinig.

Ben op 18 september ook terug op controle geweest en alles was ook perfect in orde. Baarmoeder terug gekrompen, eierstokken waren terug aan het werk.

Ik was voordien ook regelmatig en heb mijn banner ook op 28 dagen gezet. Maar ik twijfel eraan dat mijn cyclus nu al terug normaal zou zijn.

Afwachten is de boodschap. Ik heb nog wel een test liggen maar heb niet echt een drang om te testen omdat ik niets voel en weet dat het bijna onmogelijk is. Maar toch...

Was je na het stoppen met de pil direct zwanger? Bij mij heeft het 3 maanden geduurd.

Laat ons hopen hé

Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 11:21
Hilde

Online Status
Dag meiden,

ik wil toch even een hart onder de riem steken... Ik had een miskraam op 7/8 en heb tot vandaag moeten wachten op de... Meer dan acht weken dus... Ondertussen heeft de huisdokter mijn hcg nagekeken en dat was de boosdoener, die zakte heel erg traag zodat er geen nieuwe eisprong kon zijn... Twee weken geleden stond de op 3 en zie, eindelijk zijn de duiveltjes er!

Chica, weet jij iets ivm je hcg, misschien daalt die bij jou ook zo traag zodat er geen eisprong kan plaatsvinden...

Groetjes,

Hilde
Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 16:26
Lilly

hoi,

nog altijd niet ongesteld.. zit aan dag 32. Ik denk niet dat er van mij nog hcg in mijn bloed zat, want de gyn kon zien dat ik reeds een eisprong had. Morgen ga ik testen.

Chica, ik werd denk ik van beide kids na een maand of twee zwanger.

duimen voor ons allebei!
Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 17:24
Britt

Online Status Stuur bericht
dames het kan dat je cyclus wat ontregeld is maar het kan ook dat je zwanger bent. Ik kreeg half februari een vroege mk. Een natuurlijke dus ik had geen curretage. De maand erna was ik weer zwanger en dat ben ik nog steeds.

Héél veel succes! en laat iets weten hé.

Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 21:24
Lilly

hoi allemaal,..
ik kon niet meer wachten tot vanavond om te testen (een kraambezoek deze namiddag speelt hier wel een belangrijke rol..) dus heb ik zo pas een test gedaan... negatief... pff.. voel me wat down.. ik heb het er wat moeilijk mee om het te geloven.. waarschijnlijk zal ik mijn eisprong later gehad hebben zeker? Op 26 september kon de gyn zien dat ik al mijn eisprong heb gehad. Normaal rond de 18e september, moet dit geweest zijn (volgens de berekening van de computer)dus, als ik hem een vijftal dagen later heb gehad is het normaal dat ik nu nog niet ongesteld ben. Denk ik ??
kweet nie meer zo goe..
Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 13:51
Chica

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Lilly kop op meid.

Hier zijn de duiveltjes ook gearriveerd. Na mijn miskraam een maand de pil moeten nemen, na het stoppen ervan enkel heel licht bloedverlies amper 2 dagen. Ik heb wel een cyclus van 28 dagen. Dus nu maar hopen dat deze zo blijft.

Mijn gynaecoloog had me aangeraden om 1 keer mijn "echte" regels af te wachten. Nu kunnen we er terug voor gaan.

Hoe het met mijn HCG zat weet ik niet. Hebben ze nooit getest naar de curettage.

Chica

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 19:23
Lilly

hoi Chica,

Ik ben nog altijd niet ongesteld. Zit nu aan dag 34. NOrmaal een cyclus van 28 dagen. Ik heb geen symtomen van zwanger zijn, maar ook geen die wijzen op ongesteldheid. Ik weet niet wat ik er moet van denken.Als ik woensdag nog niet ongesteld ben doe ik opnieuw een test. We zullen zien hé.. ik hou jullie op de hoogte.

groetjes
Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 18:57
Lilly

hoi, in plaats van nog een test de doen, ben ik gisterenavond naar de huisarts geweest om bloed te nemen. Deze morgen vol spanning gebeld,
niet zwanger.. en dit terwijl ik negen dagen over tijd was... waarschijnlijk moet mijn eisprong heel wat later gebeurd zijn.. en.. ben deze avond heel lichtjes ongesteld geworden... pff.. zit in een dipje..en dit terwijl ik anders altijd zo regelmatig ben! Zal ik nu altijd later dan normaal mijn eisprong hebben? ik kweet het niet meer zo goe..
Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 09:56
Mieke

Hoi Lilly, ik heb na mijn curretage 52 dagen op mijn ms moeten wachten, de cyclus nadien 46 en de derde 42. Toen werd ik zwanger, dus geen nood, je kan perfect zwanger worden met die lange cycli (vertelde de gyn me en heb ik nadien dus zelf ondervonden). Ik maakte me ook erg veel zorgen omdat ik voorheen zo regelmatig als wat was. Kon mijn klok er bijna gelijk op zetten elke 28 dagen...
We hadden de eerste twee cycli dan ook op compleet de verkeerde data 'ons best gedaan' en toen ik in mijn vruchtbare periode zat zaten we zoals jij al te hopen dat we terug zwanger waren geraakt. Vanaf de derde cyclus hebben we dus gewoon gedaan alsof het elke dag mijn vruchtbare periode was en voila, ik was zwanger!
Heel veel succes!

PS Als je de bloeduitslag thuis hebt liggen en er staat meer op dan enkel je hcg-waarde, kan je aan de hormoonwaarden wel zien of je eisprong al gepasseerd is of niet. Zonee, heb je nog alle kansen deze cyclus, he!
Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 19:54
Lilly

hoi Mieke,

bedankt voor je reactie. Op 26spetember ben ik dus naar de gyn geweest, en ze kon zien dat mijn eisprong al voorbij was.We moesten 'ons huiswerk doen' tss 16 en 20 september, want daar ongeveer moest mijn eisprong komen. Ik denk dat hij gewoon een weekje later is gekomen, en dan hebben niet meer zo ons 'huiswerk gedaan'
Maar... gisteren had ik een heel weinig donker-roze verlies (echt niet om naar huis te schrijven) en deze nacht en vandaag NIKS
is dat daar nog echt een warboel in mijn buik? Ik weet het niet meer zo goed... mijn hcg was nog geen 1 zei de huisarts.. dus ik hoef niet bang te zijn voor een BBZ toch?? of wel??

zucht..
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]