[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/10/2008 @ 15:22 annelies ![]() | en nog even iets ... hoe moet je je banner veranderen eens je bevallen bent? Die van mij staat nog op zwangerschap. |
| 04/10/2008 @ 19:32 Marleen | De eerste 2 weken heb ik om de 3 uur voeding gegeven dus ook s nachts Daar na nog een maand 1x per nacht wakker gemaakt En daarna lekker door laten slapen |
| 04/10/2008 @ 19:38 Caroline | Ik volg voorgaande dames. Mij gaven ze in het ziekenhuis de raad om overdag wakker te maken als hij er meer dan 4u tussen liet (doet ie wel nooit) maar 's nachts gewoon laten slapen. Zoals al gezegd, een baby met honger laat zich heus wel horen! Geniet ervan, de mijne wou om de twee uur eten toen hij twee weken was! |
05/10/2008 @ 20:52 ![]() | ik zou hem zeker niet wakker maken, want anders gaan ze op den duur het verschil niet kennen tussen dag en nacht. |
| 06/10/2008 @ 12:44 mollie ![]() | bij mij zei de vroedvrouw. overdag beslist mama, 's nachts beslist het kindje! en ik doe dat nog steeds nu! |
| 06/10/2008 @ 21:35 Kelly | Ik heb mijn dochtertje ook nooit wakker gemaakt waardoor ze nu momenteel de klok rond slaapt. Momenteel is ze drie maanden oud, gaat om 20 uur slapen en word terug wakker tussen 7u en 8 uur 's morgens. |
[Reageer]

wakker maken voor flesvoeding of niet?

).
. Doen wat je zelf denkt joh 
en als hij honger had werd hij wel wakker.