< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Overgewicht en zwanger worden

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Overgewicht en zwanger worden
10/09/2008 @ 22:59
leentjesspirit

Online Status
hey dat is pas balen!
en dan toch spuiten om het alsnog te laten springen,tja dan helpt dat knuffelen ook niet zoveel,en dan is het ook zo dat alles minder is het kan zijn dat er morgen al meer baarmoeder slijm is de hormonen zijn dan al aan het werk,en dan de hoop dat de zaadjes wel in leven blijven
ik duim iken denk aan je

vandaag bij de dieetiste was ik 1,5kg aangekomen door de spier opbouw dus dat was te verwachten,ze stelde voor in samen werking met de fysio om te gaan crashen met mijn dieet omdat mijn menstruatie nu wel erg aan het schommelen is en ik al zoveel doe om het gewicht omlaag te brengen,de gyn had gezegd van als mijn menstruatie mocht stoppen dat ik dan gelijk aan de bel moest trekken,maar daar wil ik ook niet op wachten.
zodat ik dit jaar nog verder in het traject kan,ik wordt er per slot ook niet jonger op dit jaar 37 en dat werkt in het nadeel soms
dus aan de shakes en maaltijdrepen onder streng toezicht van beide partijen dieetiste en fysio voor die laatste 16.1kg zodat het toch verantwoord blijft
dat zal ongeveer 10 weken duren van start tot finish maar ik mag pas over 4 weken beginnen maar nu alvast uitproberen wat ik lekker vind dat ongeveer 1x per 2 dagen zodat de dieetiste een goed programma uit werkt dus er zit schot in de zaak, en mischien gebeurt het intussen spontaan je weet het nooit
ik ben nu 24 kg kwijt dat vind ik ook super van mezelf

veel succes dieltje in het ziekenhuis morgen

groetjes en

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 09:15
mamsje

Online Status Stuur bericht
goedemorgen,
zo hier gebeurt veel

Lisselore,het word echt spannend nu ook mijnstaan in de lucht,ik hoop echt dat je nu zwanger raakt en wij kunnen genieten van je verhalen rondom de

Dieltje:alweer 27 weken zwanger,de tijd vliegt wat heerlijk dat je zo goed voelt,nog even en je hebt een levensechte baby in je armen,kan je het voorstellen?ik kon dat namelijk niet(ik een baby?)zeker niet bij de eerste.
succes vandaag!

Leentje 24!kilo afgevallen al,dat verdient een bloemetje,knap hoor,zet nog even op

Jetje nog lekker op vakantie??

hier gaat alles volgens wens,ons meisje groeit als kool en de borstvoeding loopt als een tierelier
we zijn afgelopen maandag terug geweest naar de kinderarts,voor haar schoudertje,maar die heeft niets overgehouden aan het vastzitten,dus hoeven we niet meer terug te komen
ze weeg nu 4.330 gram en 54.5 cm
verder ben ik gestart met streep je slank,want er is 13 kilo vanaf en nu stat het stil,weeg nu 82 kilo en daar moet toch echt wat van af.
heb informatie ingewonnen over afvallen tijden BV en het is geen probleem als je maar een beetje binnen beperken houd(pond per week ongeveer).
dus ben ik maar begonnen,even wennen na zo lange tijd.

hoe gaat het eigenlijk met Nathalie???

groetjes Petra

[Laatst gewijzigd door mamsje - 11/09/2008 @ 09:17] - Link naar deze reactie
14/09/2008 @ 15:52
Dieltje

Heyy gisteren hele tekst getypt en nou staat er niets???

Nou effe snel dan nog!!

Liselore,
Wat raar dit allemaal,ach meis zou me niet in kunnen beelden hoe je je nu moet voelen.
Hopelijk was het vrijdag beter maar je hebt niets getypt hier dus ben bang van niet!!
Kun je wel goed met je man praten over jullie gebeurtenissen,dit zal best een behoorlijke inpack hebben op jullie leven natuurlijk!!
Mijn duimen draaien nog hoor,geen stoppen aan!!

Leentje,
Ja het is super wat je al gedaan hebt met je gewicht!!
Maar wat raar dat je nu alleen met een streng dieet door kunt omdat het er niet meer af wil.
Wat zit een mens toch apart in elkaar he!!
Ach de shakes zijn zo vies niet hoor dus kies jou smaak uit en zal duimen dat je voor die tijd al een mooi test in handen hebt want dat zou ook super fijn zijn!!
Heb respect voor je hoor hoe je het doet!!

Mamsje,
Wouw die kleine meid is alle lekker lang he,ze doet het prima!!
Fijn dat ze niets heeft over gehouden aan haar schoudertje,dat is altijd zo zielig!!
Kindjes zijn zo flexibel!!
Succes met streep je slank,dat schijnt wel aardig te werken!!

Dag meisjes
Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 16:32
leentjesspirit

Online Status
hoi allemaal
ik voel me niet zo happy,al vanaf afgelopen zaterdag,dat ik wat last heb van diarree,misselijk ik ben dan ook niet aan het werk ik wil dé oudere niet aansteken met mijn,kwalen,ik was vanmiddag opeens aan het spugen,dat schiet lekker op ik mag het ook nog eens zelf opruimen!
ook ben ik mega ongi alsof alles niet genoeg is ach alles komt toch in drie e
hoe is het met jullie ben zo benieuwd naar jou liselore en jetje alles goed??en de rest ook hoor!

ik ga op de bank onderuit voel me weer misselijk

tot snel x

Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 11:25
Liselore

Online Status Bekijk profiel
He, Leentje wat vervelend zeg. Kruip maar lekker onder de wol en laat je heerlijk verwennen, zoals mannen dat ook graag willen als ze ziek zijn, hihi.

Dieltje, fijn dat je met me meeleeft!

Ik heb vrijdag weer een samenlevingstest gehad, en die was weer niet te testen.... weer te weinig cervixslijm. Ik schrok hiervan, de Gyn. zag dat blijkbaar en zei gelijk, dat dit nu niet wilde zeggen dat ik deze maand niet zwanger zou kunnen worden, Yeah right....... Ik ga nergens meer vanuit.
Morgen een gesprek met mijn eigen Gyn. Hoe gaan we nu verder???
Ik vind het erg spannend, en ik kan me allerlei dingen bedenken, maar ik wil eerste gewoon afwachten wat hij gaat zeggen.
Ik heb een aantal dagen flink in de put gezeten, het kost me steeds meer moeite om mezelf op te peppen. Ik heb mezelf zelfs ziek gemeld op het werk. Iets wat ik absoluut niet snel doe.....

Ik houd jullie op de hoogte...

Liefs Liselore

[Laatst gewijzigd door Liselore - 17/09/2008 @ 11:26] - Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 15:48
Dieltje

Ach beterschap Leentje,
Zoals liselore zegt laat je maar lekker verwennen zoals mannen dat ook altijd doen!!
Wat kan je balen als je alles tegelijk krijgt he!!
Knuffel!!

Hai Liselore,
Nou wat raar!!
Hier snap je toch niets meer van!!
Inderdaad het maar afwachten wat de gyn zegt want speculeren heeft toch geen zin!!
Toch vraag ik me af waarom ze nu niet overstappen op IVF Of ICSI of zoiets,je hebt toch nu al lang genoeg getopt!!
Zal duimen voor je morgen!!
Hou je vast aan je wens he,dat is het enigste wat je kunt doen!!
Niet de moed laten zakken hoor!!

Jetje,en ben je al lekker bruin??
Geniet ervan,je hebt het verdient!!

Mamsje,alles oke??

Nou meiden wens jullie toch een hele fijne dag!!
Denk aan jullie!!

Link naar deze reactie
20/09/2008 @ 20:25

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Leentje,alweer beter??

Liselore,wat is nu het plan??
Gaat het allemaal een beetje??

Dikke knuffel voor jullie!!

Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 10:37
Liselore

Heel ff snel, ben net gebeld om te komen werken.....zieken..... Vandaag was mijn enige dag vrij deze week. Heb nu dadelijk 10 dagen achtereen gewerkt. Maar donderdag en vrijdag zijn wij beide lekker vrij.

Maar goed, ff een update.
Donderdag bij de Gyn geweest. Hij denkt dat wij ondanks de mindere test resultaten, toch nog een kans hebben dat wij deze maand zwanger kunnen worden. Deze testen worden al in heel veel ziekenhuizen al niet meer gedaan, omdat ze geen zekerheid geven. Er zijn voldoende stellen, bij wie er ook geen test te doen was, die toch diezelfde maand zwanger zijn geraakt.... Dus we wachten maar af, die ochtend gelijk bloedgeprikt om de progesteron waarde te meten.
Vrijdag belde de arts mij om te zeggen dat de waarde 72 was. terwijl die minimaal 17 moet zijn. Een heel mooie score...

Mochten wij deze ronde niet zwanger zijn, dan moet ik de volgende ronde gewoon weer beginnen met Clomid, Pregnyl en dan wordt de natuur een handje geholpen en wordt ik geinsemineerd (Kunstmatige Inseminatie) Gelukkig zijn er nog legio mogelijkheden.

Nou schatten ik moet vliegen...

Tot Snel
Liselore

Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 06:43
Liselore

Wij hadden toch nog een klein beetje hoop...

Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 22:10

Sh*t is zacht uitgedrukt he!!!
En dan vooral omdat zelf de gyn hoop had en dat is een heel hoop waard!!
Baal maar flink en scheld maar effe lekker!!!

Gelukkig ziet je gyn het zitten en heeft hij andere stappen aan gekondigd,tuurlijk baal je nu maar ik ben blij dat ze toch echt verder gaat en er echt werk van willen maken!!

Dikke dikke knuffel!!

Morgen word mijn schoonzusje geopereerd ,dan kunnen ze zeggen of er misschien nog hoop is voor de kinderwens!!
Please laat daar goed nieuws uit komen!!!
Duimen jullie met me mee!?!?!

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 08:57
leentjesspirit

Online Status
zo ik ben weer uit mijn bed en nee niet al te zeer verwend hoor!
ik was afgelopen woensdag spontaan flauwgevallen(dat doet ze anders nooit!)en heel erg slapjes mijn vent schrok zich een ongeluk dacht dat ik doodging of zo maar ik was zelf vergeten om mijn zout gehalte bij te vullen,met al dat spugen en diaree dus als een plumpudding lag ik gestrekt in de badkamer en daarvoor bij een vriendin

dat schiet lekker op,maar goed nieuws ik doe het weer mijn bloeddruk was wel wat hoogmaar dat komt omdat ik praktisch zoutloos eet en nu aan de cupa soup moest en zoute dropvoor het flauwvallen

liseloere
wat balen dat je niet zwanger bent wel goed dat ze eindelijk iets verder gaan en dat je nu aan de volgende stap bezig bent
ik weet niet hoelang je al bezig bent,maar de processen hebben altijd tijd nodig dus als je weer wat hoop hebt go for it !

dieltje ik zal voor haar duimeniedere vrouw die er aan toe is en er goed voor kan zorgen zou het toch zonder problemen moeten kunnen worden

het is gewoon nog steeds het mooiste wat er bestaat op de wereld tot de volgende keer maar weer xx

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 15:33
jetje

Online Status Stuur bericht
Dag lieve meiden
Dag allemaal,

Zo weer eens een berichtje van mij, SORRY het is heel lang geleden!!!

Heb een hoop gelezen zeg, zoveel gebeurt als je zolang niet op het forum bent geweest!

Lieve lisolore, ik weet niet wat ik moet zeggen, behalve dat ik erg vaak aan je denk en als iedereen dan zo positief is en het dan weer niet is gelukt dan is dat verschrikkelijk, want je houd natuurlijk hoop en dat is maar goed ook!!! Want ooit ja echt ooit komt het voor ons ook voorbij!!!!!

Dieltje, wat vliegt de tijd voorbij alweer 30 weken zwanger, nog eventjes en je hebt gewoon lekker een paar weken verlof, echt een feest om naar uit te kijken toch?? Heb alleen nog steeds geen dikke buik foto's voorbij zien komen
Hoe is het gegaan met je schoonzusje?? Hopelijk heel goed nieuws??

Leentje, voel je je alweer wat beter? Wat vervelend dat je een paar x was flauwgevallen, maar niet zo gek na het verhaal!

Nou mijn update, heb een fantastische vakantie gehad, echt geweldig super gezellig en heerlijk ontspannen!!!
Nog een nieuwtje heb een nieuwe baan per 1 november, ben gevraagd voor een functie en daar heb ik natuurlijk ja op gezegd!! Echt leuk en heel veel zin in!!!
Voor de rest nog geen idee, we blijven duimen draaien, maar ja we zien wel, door mijn nieuwe baan en de verbouwing van ons huis ben ik er minder aan gaan denken, dusss wie weet is dat toch positief!

Lieve meiden ik wens jullie allemaal een fijn weekend, wordt mooi weer, dus we kunnen nog wat energie van buiten halen!!

Dikke voor jullie

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 14:50
Liselore

Hi sweeties,

Dieltje, het doet me goed te lezen dat je zo met ons meeleeft (niet alleen ik maar voor iedereen). Jij hoeft nog maar een paar weken te werken en je mag je gaan voorbereiden op het nieuwe gezinsleven. Stiekem ben ik wel een beetje jaloers, euhm, gezonde jaloezie dan he!

Leentje, dat is schrikken, flauwvallen, aiii.
Hoe gaat het nu, je zit in de groene periode.... Dus doe je best.
Je vroeg hoelang wijal bezig zijn... Nou in totaal deze maand precies 4 jaar, waarvan de laatste jaar en 8 maanden echt. Daarvoor had ik door mijn overgewicht nooit een cyclus... Niet te lang bij nadenken.

Jetje, een nieuwe baan gefeliciteerd, wat ga je doen?
Wie weet helpt het je wel, een andere baan, een verbouwing van het huis..... en een ........ Ik duim voor jullie

Ik moet woensdag weer naar het ziekenhuis, krijg dan weer een follikel meting. Vandaag 2 mooie eitjes rechts van 20mm en 14mm. Woensdag hoor ik dan ook wanneer de Pregnyl gezet gaat worden en wanneer en hoe de KI zal zijn...... We hebben allebei goede hoop, het gaat ons lukken....

Liefs Liselore

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 23:06

Hey leentje,
O jakkes meid,heb je je niet bezeerd toen je flauw viel???
Ach je arme man,die schrok zich natuurlijk een hoedje!!!
Word je bloeddruk nu gecontroleerd of voel je je wel weer goed.
Hoe gaat het met het afvallen,zo door de griep niet echt te volgen denk ik he???
Beterschap en je ventje niet meer zo laten schrikken hoor,hihi!!!

Hoi Jetje,
Welkom thuis!!!
Nou nog best weer ook he,het regend in elk geval nog niet de hele dag,hahaha!!!
Je bent zeker weer verschrikkelijk bruin geworden?!?!
Gefeliciteerd met je nieuwe job,lekker he effe weer wat nieuws in je leven!!
Fijn dat je uitgerust ben en ontspannen!!
Hou dat gevoel lekker vast meid!!!

Hey Liselore,
De steun die ik van jullie heb gehad is voor mij heeel waardevol geweest en dat geef ik graag terug en dan nog is dit een peuleschilletje!!!
Gohh nu alweer mooie eitjes,dat is toch een goed teken he??!!
Jullie goed hoop gaat beloond worden,let maar op!!!

Mijn schoonzusje is geopereerd.
Ze hebben één eileider weg gehaald,die was helemaal kapot door cysten.
Littekens weggehaald van de baarmoederwand maar er is nu hele goed hoop dat ze binnen een half jar vanzelf zwanger zullen zijn!!!
Zou dat effe gaaf zijn,ik hoop het met heel me hart!!!

Dag lieve meiden

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 11:11
Liselore

Vanavond wordt de Pregnyl gezet.....

Vandaag vroeg de gyn. die bij mij de follikel meting deed, wat er volgens mij nu verder afgesproken was. Ik vertelde, na de Pregnyl een samenlevingstest en dan de KI....Dit was volgens haar onmogelijk....Heb ik weer. Ik heb haar uitgelegd dat dat is wat ik uit het gesprek vernomen heb. (en mijn hubbie ook). Zij dacht dat het voor de volgende ronde zou zijn. Ik snap er nu helemaal niks meer van.
Maar vanmiddag of morgen wordtik gebeld door mijn eigen Gyn. ook degene die ons ingelicht heeft over de KI. Hoe het nu verder gaat.
jullie met mij mee

Liefs Liselore

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 16:09
Dieltje

Zeker ik duim!!!
Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 12:15
Liselore

Woensdagmiddag ben ik gebeld door een verpleegkundige van de afdeling, (mijn Gyn. was 3 dagen op congres) zij moest mij het slechte nieuws brengen. Deze ronde dus geen KI..... Waarom niet kon zij mij ook niet duidelijk vertellen. Ik heb nog wel gevraagd of zij mijn status dan niet aan een andere Gyn. kon laten zien wat die ervan zou zeggen, maar dat mochten ze niet doen. Elke arts is een bekwame arts..... Tja, zij kan er ook niets aan doen, dat zij juist de slecht nieuws boodschapper is.......M
Vanmorgen weer een samenlevingstest gehad, deze was beter dan de vorige keer, niet supergoed, maar wel te testen, gelukkig zag de Gyn. nog levende zwemmertjes, in het beetje slijm wat ik had.

Ik heb hem gevraagd waarom de ene arts (mijn eigen Gyn) zegt een samenlevingstest en KI, en de andere dat tegenspreken. Volgens hem is de kwaliteit van de zwemmers die dan geinsemineerd gaan worden, minder, omdat er dan maar 12 uur tussen de ene zaadlozing en de andere zaadlozing zit, deze tijd is niet lang genoed om nieuwe goede zwemmers aan te maken......

Nu is het dus wachten en wachten, er bestaat een goede kans......

Laten we het hopen

Liefs Liselore

[Laatst gewijzigd door Liselore - 03/10/2008 @ 12:15] - Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 19:35
leentjesspirit

Online Status
nou zeg weten die gyns daar wel wat voor stress ze jou bezorgen zo ach ook dit is weer een knap kunstje mensen werk he!
ben wel b lij dat de samen levings test wel gelukt is nu
ik steek eenvoor je op denk aan je hopelijk heb je de ki niet nodig nu!

hey jetje lekker dat je een nieuwe baan hebt dat verzet de zinnen wel even. schiet de verbouwing al op?hou het nu verder nog maar even rustig we duimen ok voor jou

hoi dieltje ik ben blij voor je schone zus dat alles goed is gegaan het zou een heel mooi kado zijn als het spontaan zou lukken

ik ben weer volop aan het werk in het nachtleven nog 2 tegaan dan weer avonden tot de volgendde werk ronde ben nu wel weer verkouden,ik rol van het ene in het andere,maar cdat kan de pret niet drukken
ik heb al een tijd 3 weken geen sportschool gezien,omdat ik niet fit ben,wel balen maar ik moet wel rustig herstellen anders gaat het weer mis he,en daar zit ik niet op te wachtendus rustig aan en tot horens

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 10:58
Liselore

Wat is het hier rustig...........

Leentje, dat haal je wel weer in, het sporten bedoel ik. Sporten als je niet helemaal fit bent, is niet fijn. Hoe gaat het met je dieet?
Je zit bijna aan je NOD, wat denk jezelf?

Jetje, hoe gaat het met jou? nog een paar weken en je mag aan je nieuwe baan beginnen.

Dieltje, het gaat hard, zeg! Hoelang moet je nog werken?

Ik mag dadelijk weer aan de bak, 2 avonddiensten, daarna 5 dagen vrij... Ben er echt aan toe. Heerlijk uitslapen en alleen doen waar je zin in hebt.
Mijn Pregnyl is alweer een week geleden en ik heb het gevoel dat ik allerlei dingen voel die ik normaal niet voel. Verwarrend he! Maar ik heb al 3 dagen een gevoel alsof er een steen in mijn onderbuik zit, niet hard maar een zwaar gevoel. Af en toe een krampje....
Maar goed ik zal het me wel inbeelden....
Dinsdag heb ik opgepast op de van mijn vriendin, het was heerlijk weer ben dus een flink stuk gaan wandelen. Loop ik daar langs de basisschool, die ging net uit... dus erg druk, komen er een aantal kinderen op mij afgerend en vragen of ze even naar de baby mogen kijken. Hoe heet ie. Ik zeg zonder erbij na te denken... Dit is onze Noud..... Maar goed dat ik daar niemand ken ik dat dorp.
Maar ik heb genoten van het manneke. (hij is nu 9 weken oud) een schatje......
Ben ook blij dat mijn vriendin mij niet ontziet en mij regelmatig vraagt op ik wil oppassen. Tegelijkertijd kan ik weer ff mijn hartje luchten.

Liefs Liselore

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 12:48
leentjesspirit

Online Status
hay liselore.
ik denk dat het wederom niet gelukt is,ik heb weer van die opvliegers die krijg ik vlak voordat de nod begint.maar we wachten met smart..

ik heb het dieeten even laten varen eerst me weer wat fiotter voelen dan gaat de rest vanzelf weer wat beter!

ik hoop dat baby voortekenen zij hoor dat zou een feestje waard zijn,je voelt wat je voelt dus rustig aan met piekeren

groetjes van mij voor jou

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >