Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/10/2008 @ 22:42 veronique ![]() | he lisa alles goed met jou ,en met je dochtertje. jij moet van de week terug naar de gyn he ,wil je weten wat het ga worden groetjes vero ![]() |
| 05/10/2008 @ 09:33 veronique ![]() | hey wendy alles goed met je moet je nog naar de gyn ik ga in het ziekenhuis in knokke en waar ga jij groetjes |
| 09/10/2008 @ 21:49 veronique ![]() | he wendy hoe is het nu met je heb je je uitslag van je bloed al gehad en is alles goed met je broer groetjes vero ![]() |
| 10/10/2008 @ 22:53 veronique ![]() | he wendy alles goed met je begrijp dat je nu niet veel tijd heb,ben wel benieuwd hoe het met je gaat groetjes vero |
| 14/10/2008 @ 22:20 veronique ![]() | he wendy wijblijven maar met zn 2 he wel stil he dadavero |
| 15/10/2008 @ 20:38 veronique ![]() | hey wendy met mij gaat het goed mijn buikpijn is over nog een paar dagen wachten en dan weet je het hoop wel dat je goed nieuws heb ik ga een branden voor jegroetjes |
| 15/10/2008 @ 20:52 wendy ![]() | hey veronique, vind het lief van je hoor. goed dat je buikpijn over is. grt wendy |
16/10/2008 @ 10:41 ![]() | Hey meisjes, kben jullie nog niet vergeten hoor! Ik duim terug meer hoor met jullie... ![]() Lisa |
| 16/10/2008 @ 21:34 veronique ![]() | he wendy hoe gaat het met je mijn kaarsje staat te branden hoor laat het snel weten he vele groetjes ![]() ![]() |
| 16/10/2008 @ 23:07 wendy ![]() | hey veronique, het is weer maar eens afwachten he,heb pijnlijke borsten maar ook dit weer kan wijzen op de komende ,dus ik wacht af.hoe is het met jou? grt wendy |
| 17/10/2008 @ 22:19 veronique ![]() | he wendy bij mij gaat alles goed en hoe is het met jou nog geendevil en nog geen tekens groetjes vero |
| 18/10/2008 @ 11:24 veronique ![]() | he wendy he hoe is het heb je al nieuws groetjes vero ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

wanneer vruchtbaar na miskraam??

,dus ik wacht af.