Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/10/2008 @ 22:26 Dream | Hoi Lin, Deze avond op controle geweest en 1 cm opening, hoofdje zit al heel diep. Met kindje (harttonen) alles ok. Ofwel begint het vannacht, ofwel morgen, ofwel... Ik moet vanaf de uitgerekende datum om de 2 dagen aan de monitor en tenlaatste 1 week na de uitgerekende datum wordt het ingeleid, indien ik dan nog niet bevallen zal zijn. Het gewicht kon nu niet meer geschat worden maar op 37 weken werd het al geschat op 3.500 kg. Lin, fijn te lezen dat alles goed gaat met je baby'tje! @Imke, innige deelneming, ik hoop dat je vlug verder kan geholpen worden. Ik heb er helaas ook geen praktische ervaring mee. @Joke, in het Sint-Lucas (Dr. Coetsier) kan je naar het schijnt ook terecht voor ICSI en IVF, daar zijn de wachttijden veel minder lang maar wel iets duurder, heb ik vernomen. Er wordt samengewerkt met het labo van het UZGent dus wel dezelfde kwaliteit. @Ella, proficiat met uw groen licht!! |
| 02/10/2008 @ 19:37 konijntje | Hey Vit, veel sterkte meid. Ik heb heel veel respect voor jullie allemaal. Enerzijds het alleen moeder worden maar anderzijds ook de hele weg om in eerste instantie zwanger te worden en geen partner om dat verdriet en terleurstelling op te vangen. voor jullie allen.Bij mij is de laatste week ingegaan. Dokter heeft besloten om de bevalling in te leiden op woensdag 8/10 omdat het kindje te groot wordt en de kans bestaat dat het niet spontaan begint. |
| 04/10/2008 @ 16:41 Dream | Hoi, Aangezien ik op uitgerekende datum zit: hier net terug van monitor ziekenhuis voor controle, veel harde buiken, hogere bloeddruk en beetje eiwit in urine (maar nog niet teveel wat kan wijzen op zwangerschapsvergifiging), kindje maakt het nog steeds goed, wel terug naar huis moeten gaan. Is wel vermoeiend hoor, steeds vertrekken thuis met het idee dat je kan gaan bevallen en dan terug naar huis. Maandag moet ik terug op controle. En door die zwangerschapsjeuk kan ik 's nachts niet slapen hé. Nijnemijn, tof hé, al die voorbereidingen, alhoewel ik het bij momenten ook wel zwaar vond om alles zo alleen te beslissen, gelukkig had ik wel mijn ouders en zus waaraan ik af en toe iets kon vragen, want is/was allemaal zo nieuw voor mij. Ik heb dat ook zoveel mogelijk proberen doen tijdens een weekje vakantie maar toen was het net bouwverlof en kon men mij in de winkel van bijna niets de prijs zeggen aangezien die firma's allemaal gesloten waren dus schoot ik ook niet op. Vé, ik heb zo'n maxitaxi tweedehands met een tweedehands draagmand die erop past (idd beter voor rugje) en een nieuw bestelde maxicosi die erop past (als autostoel en om bijvoorbeeld warenhuis binnen te gaan). Prettig weekend en ik hoop dat volgend berichtje van mij als mama moge zijn want overtijd gaan vind ik niet zo leuk eigenlijk. |
| 05/10/2008 @ 10:20 Vit ![]() | Dag Dream, Veel succes en hopelijk mag je maandag blijven !!! Grts Vit |
| 05/10/2008 @ 15:00 konijntje | Heb in een andere topic gelezen dat Dream gisteren toch serieuze weeën had maar terug naar huis is gestuurd. Misschien is ze op dit moment dan toch al bevallen of volop aan het puffen. Ik duim voor haar dat het vlug zover mag zijn! |
| 05/10/2008 @ 15:59 Dream | Hoi allemaal, Bedankt voor het duimen! Konijntje, gisteren werden idd pieken geregistreerd aan monitor van 80, ik heb eens gevraagd in het andere topic of dit veel is of weinig, want heb daar weinig verstand van. Ben toch terug naar huis gestuurd, ook al had ik ook verhoogde bloeddruk en wat eiwit in de urine (wat kan wijzen op zwangerschapsvergiftiging volgens wat ik erover weet, maar volgens verpleegster nog niet). Ik moet morgen tegen de avond terug naar materniteit voor monitor maar 'k ga ervoor toch eens zelf bellen naar dokter. Ergens ben ik tegen inleiden maar ik voel het baby'tje nog nauwelijks bewegen en begin teveel tijd te krijgen om te piekeren over de bevalling en de periode erna, dus dat is ook niet goed. Veel energie in deze hoogzwangere dagen om iets anders te doen heb ik niet. Ik had wel het gevoel gisteren in ziekenhuis dat ze niet veel tijd hadden, echt vriendelijk vond ik ze ook niet niet gisteren. Ik zou ook mijn periode moederschapsrust willen doorbrengen als mama en niet langer als wachtende (want ben nu al 4 weken thuis). Veel succes met uw inleiding op 8 oktober, ik duim voor u! Marie, ik hoop dat je morgen ook een uiterste bevaldatum krijgt! |
| 05/10/2008 @ 18:58 | aan de nu wel heel toekomstige mama's Wat spannend allemaal die nakende geboortes... maar ik vermoed dat het idd niet zo plezant is overtijd te gaan, dan kun je je alleen maar meer zorgen maken hé... en inderdaad moederschapsrust is toch fijner met baby dan als hoogzwangere hé.. Ik wens jullie allemaal een supervlotte bevalling toe en een supergezonde, keilieve baby! Ben benieuwd voor de namen.. ![]() grtjs, lin |
| 06/10/2008 @ 10:35 Dream | Hier een kramp (wee?) om 8u06, 8u11, 8u26, 8u40 (vanaf dan ook licht bloedverlies), 8u49, 9u01, 9u04, 9u19, warm bad genomen, verder af en toe een kramp 9u29, 9u36, 9u39, 9u45, 9u51, 9u59, 10u07, 10u15 DUS ik denk dat het misschien toch wel begonnen is. Subiet toch efkes naar vroedvrouw bellen. Dus misschien heb ik geluk en start het op de natuurlijke manier en moet ik het niet laten inleiden. Laat ons duimen hé. Nu terug geen bloedverlies meer en geen kramp meer sinds 10u15, dus afwachten. Tot later. |
| 06/10/2008 @ 13:09 konijntje | Dat bruinverlies is opgedroogd bloed, dus zal wel normaal zijn. Ik had dat ook altijd voor en na mijn regels. Dream, veel succes!!! |
| 07/10/2008 @ 19:18 nijnemijn ![]() | konijntje jij ook veel succes morgen hé!! Dream, jij bent waarschijnlijk in arbeid of al bevallen??? |
| 07/10/2008 @ 20:20 lin ![]() | Konijntje en Dream, veel succes allebei en laat ons vlug iets weten! Reuzenieuwsgierig! ![]() lin |
| 07/10/2008 @ 21:28 marie ![]() | Konijntje en dream: ik duim voor jullie! Ik word vrijdag ingeleid, spannend! Ik ga hier niet meer komen reageren, heeft weinig zin precies, dus veel geluk! |
| 07/10/2008 @ 22:38 joke ![]() | Konijntje, Dream en Marie, jullie zullen hier dus voor een fantastische baby-boom zorgen!! Heel veel succes gewenst!!! Yenthe, ben jij naar Antwerpen geweest? Joke |
< vorige pagina | volgende pagina >

bewust alleenstaande moeder worden?
voor jullie allen.