< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Januari 2007-Club » Januari 2007 baby's

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Januari 2007-Club
Januari 2007 baby's
02/10/2008 @ 21:14
Siepe

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Elfje ik was ook niet van plan om 2dehands schoenen te kopen. Dat lijkt me ook niet goed ook al hoor ik weleens anders. Binnenkort weer nieuwe schoenen halen ben ik bang, ze schiet nu in twee maanden van 19 naar 21 dus ik ben benieuwd waar ze stopt...

Dat op de grond liggen schreeuwen is heel herkenbaar ja!!! En dat inderdaad al na 1x nee, of als iets niet snel genoeg gaat, of al als ze om iets vraagt wat ze niet denkt te krijgen, dan begint ze vast voordat ik kan reageren... ik kan er stiekem wel om lachen al dat drama, en negeer haar meestal even of probeer haar af te leiden. Soms werk dat wel.

An wat een beeldje is je dochter!

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 23:44
Marlies

Dat was ik, woepetha

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 10:31
Happy

En weer zijn we een dag/nachtje verder!

Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 20:49
cindy

Hallo,

Morgen de babyborrel. We zijn juist terug van de zaal, alles, wat we al kunnen, gaan klaarzetten. Dan is het morgenvroeg toch al ietsje minder druk. Ben benieuwd wat het geven gaat...

Verder alles prima met de kids. Gisteren ben ik met Axel naar kind en gezin geweest. De gehoortest was prima. Maar ik ben wel geschrokken van z'n lengte en gewicht. Hij was 55,50cm groot. Dus 5,50cm gegroeid in 4 weken. Lijkt me erg veel! Ik denk dat ze hem bij z'n geboorte niet juist hebben gemeten en hij woog 4090gram. (met volle pamper) Dus in 1 week meer dan een halve kilo erbij!!! Jeetje, als dat zo blijft doorgaan! Maar het was volkomen normaal, hij heeft dus zijn eerste sprongetje gehad.

Happy? Alles nog ok?

Groetjes

[Laatst gewijzigd door cindy - 04/10/2008 @ 20:51] - Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 21:05
Happy

Ja hoor, alles best.

Veel plezier en succes morgen!

Ik heb trouwens een schattige foto van mijn buik en Tim in mijn profiel gezet.

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 12:04
Sharon

Online Status Bekijk profiel
leuke foto's weer allemaal!!! Och Happy, 't zal nu toch niet lang meer duren...

Jonnell is weer ziek geworden, zo erg dat we vrijdagavond naar de weekenddokter zijn gegaan. Conclusie: ontstoken amandelen en oorontsteking! Hij zit nu aan de antibiotica, maar het helpt nog weinig... Hij kan niet slikken dus eet niets. Drinkt een beetje en af en toe een danoontje, verder niets. Hij huilt, hij klaagt, het is zo triest.. Vooral 's nachts... Hij slaapt dus ook bijna niet. Overdag helemaal niet, 's nachts wordt hij om de haverklap wakker, hard huilend. Mijn arme kereltje. Hij raakt zo gefrustreerd dat hij constant om zich heen slaat van ellende.

Dominic, ik vind het ook heerlijk om hier mijn verhaal te doen. Het is ook goed denk ik, dat je lekker alles kwijt kan. Tenminste kroppen we niets op!

Maandag wordt mijn bakfiets in elkaar gezet. Kan niet wachten tot ik lekker kan fietsen met die 2 smurfies van me. Dan kom ik nog ergens anders dan het winkelcentrum, ik ben wel aan huis gebonden hoor...

Dinsdag krijgt Jaslynn al haar eerste prikjes!!! Jonnell had na zijn eerste prikken hoge koorts gekregen.. hopelijk gaat het haar beter af. Vooral nu ik al met een zieke Jonnell zit...
Door alle ziekte van Jonnell en nog steeds nachtvoedingen van Jaslynn zit ik er aardig doorheen.

De bv is al aardig aan het teruglopen. De rechterkant is bijna helemaal leeg, ondanks dat ik die elke keer nakolf. Nu drinkt ze 'savonds 1x, 's nachts 1x en 's ochtends 1x van de borst en tussendoor 3x een flesje van 120cc (laat ze meestal 20cc van staan) Ik denk dat die laatste voedingen ineens gaan stoppen. Met een weekje verwacht ik volledig fv te geven. Zo jammer..... ik zal mijn cupmaat ook weer missen!

oeps, ik zit nog in mijn pyjama, misschien tijd om aan te kleden?

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 12:06
Sharon

Online Status Bekijk profiel
p.s. nieuwe foto van Jas staat op mijn profiel!

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 19:36
Happy

Lekkere bolle wangen heeft Jaslynn!
Ze lijkt wel op Jonnell zeg, wat leuk.
Ach wat zielig dat Jonnell zo ziek is....sterkte! (ook met de prikken van de week)

Hier alles nog rustig! Ben wel moe dus ik ga lekker onder de douche en dan naar mijn bedje...

Happy.

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 20:34

hallo
alle zieke kindjes en volwassen beterschap toegewenst
de zwangeren sterkte hopelijk zit het er snel op (ben niet handig met namen vandaar zo )
hier gaat bijna alles zijn gangentje alleen wil mevr.overdags niet slapen en savonds naar bed doen is een ramp ze gilt en jankt de hele boel bij elkaar terwijl ze al vanaf 6 uur al bijna op de bank in slaap valt om 7 uur weggelegd en ja na een half uur aan 1 stuk gillen is ma het zat en ja ik haal der weer uit bed en 10 min later er weer in enzo nu ligt ze er weer 15 min maar nog niet stil te krijgen wel pluspuntje af en toe paar tellen stil wat doen jullie met moeilijke slapers wordt er gek van al paar nachten zo afgelopen nacht van 11 tot 2 a half 3 wakker gezeten met mevr dus tips kom maar binnen

groetjes

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 12:42
Happy

Ik kom me weer even melden (mét dikke buik)

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 22:43
Marlies

Hoi Happy,

Vriendin van ons was zaterdag uitgerekend en is vannacht bevallen van een zoontje Daan.
Ze vond het allemaal best pittig gegaan. Snel, maar heftig en vandaag hele dag flinke naweeen. Qua voeden ging zittend beter, maar dat deed weer flink zeer vanonder.
Uit ervaring haar gezegd, dat ze deze week maar even lekker in bed moest blijven en wij komen zondag pas op bezoek. Is ook niet zo heel erg, want om even 's avonds naar Almere te gaan met de kids is echt geen doen.

Morgen gaan we naar een andere vriendin die tijdens mijn zomervakantie bevallen is. Tja, was gewoon niet eerder tijd voor.
Dan ook nog voor Femke haar heupjes naar het ziekenhuis, dus een drukke dag voor morgen!

Succes en wie weet begint het bij jou wel vannacht!

gr,

Marlies

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 11:16
Happy

Nou vannacht ook niet!
Deze beeb blijft lekker nog zitten geloof ik!

Nou ja, we wachten wel weer af.
Het gaat ook nog prima hoor.
Alleen meer last van mijn bekken weer, dus nu ben ik officieel een eendje
En de kleine is niet meer zo actief in mijn buik en dat maakt natuurlijk onzeker...

Happy.

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 13:04
Elfje76

Happy, ging je niet voor 08/10/2008? Dat is morgen pas, hé.
Maar langs de andere kant, laat hij/zij maar komen, ik ben nieuwsgierig aan het worden.

Sharon, wat heb je een mooi meisje!

NLC, ik heb helaas geen tips voor je. Ik heb een goeie slaper *hout vasthouden*.

Vandaag wordt Tiebe's nichtje 2 jaar. Ik kan me niet voorstellen dat over 4 maand al onze kapoenen ook 2 worden. Man, man, wat gaat het hard! De buurvrouw zei gisteren nog: nog een jaartje en hij gaat naar school. Veel te snel!

Marlies, hoe is het met Femke's heupen? Is dit nacontrole of moet ze nog steeds dat broekje dragen?

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 14:35
Happy

Dat heb je goed onthouden Elfje!
Duimen draaien hier overuren....

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 16:11
Elfje76

Morgen verjaart mijn moeder, zo'n datum vergeet je niet snel.

Duimen dat je snel van moeder eend naar moeder kip mag gaan.

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 20:22
Marlies

Hoi hoi,

Pittige middag achter de rug. Waren vroeg weggegaan naar zhs, zodat we eerst bij Prenatal nog cadeautje konden kopen. Wij naar zhs gegaan, een uur te vroeg, foto laten maken en de tussentijd benut op het lab, want ik moest ook nog eens bloed laten nemen voor mijn lever. Dat duurde daar al erg lang en ik naar balie gegaan, dat ik toch verder moest, want orthopeed verwachte ons. Kreeg garantie als ik terugkwam ik gelijk naar binnen mocht.
Blijkt orthopeed half uur uit te lopen, dus weer naar lab, ben ik geprikt en weer op poli gekomen, moesten we nog 30 min wachten. Zo gingen we over half 5 pas weg.
Kraambezoek toch maar afgebeld, want anders onderweg hongerige kids. WE gaan nu zondag, eerst naar hen en daarna naar pas bevallen vriendin.

De heupjes van femke waren helemaal goed. Mooie kop/komverhouding en goede groeikernen, dus geen zorgen meer over de heupjes. Haar spreidbroek was inmiddels alweer 9 maanden klaar. We moesten alleen wel nog eens voor controle komen, want het had ook kunnen stagneren en dan ben je verder van huis. Gelukkig geen polibezoeken meer op mijn vrije dagne met haar!

Happy, wie weet wordt het wel morgen, maar wie weet wel later. Vriendin vertelde dat ze laatste dagen echt idee had dat kind tussen haar benen zat. Was zo ver ingedaald. Dan zal het bij jou hopelijk ook niet meer te lang gaan duren. Wel leuk hoor om die spanning van anderen weer te voelen.
Ben wel erg benieuwd wanneer de anderen hier aan een tweede gaan denken. Voor ons voorlopig nog geen derde. Gaat echt niet met mijn werk erbij. Als dat goed loopt, is er wel degelijk eentje welkom!

gr,

Marlies

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 20:36
Happy

Wat een gedoe Marlies! Wel fijn dat alles goed was.

Ik heb sinds gisteren wel enorm last van mijn bekken weer, maar verder voel ik helaas geen bevalling op komst...

Over de volgende zwangeren. Maartje ik had gedroomd dat jij vertelde dat je zwanger was!

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 21:33
Maartje

Online Status Stuur bericht
Lief Happy!
Nou we hebben goed ons best gedaan deze maand, dus over 2 weken weten we meer.. ;-) DUIM DUIM DUIM
En ik hoop dat jullie spruit zich binnenkort aankondigt en dat het een voorspoedige bevalling wordt met een prachtbaby.

Beterschap voor Jonnel!! Zielig en pittig lijkt me met Jaslyn.
Hoop dat ik alle namen goed schrijf ben moe en ga slapen.
NLC hier ook een spokende uk. Pff slapen gaan is weer problematisch, maar volgens mij komen de laatste kiezen door (allemaal bubbels) dus tja dat is vast geen pretje. Wij hebben een schat van een kind maar slapen...zucht. Geen tips van mijn kant dus.

Viel me op dat de boys veel groter en zwaarder zijn dan de meeste girls. Anne is denk ik ergens boven de 11 kilo en een cm'tje of 84. Maat 86 past ze nu goed (sommige broeken nog te groot en van H&M passen maat 80 shirtjes prima).

Woepetha, had jullie fotoreportage gezien.. schitterend!!! Is dat duur?

Marlies, mooi nieuws van Femke. Bloedprikken voor jou was controle?

Nou weltrusten...gaaaaap

Ohja Siepe ik heb ook een naaimachine nu in huis en mijn eerste product is een warme pyjama voor dochterlief geworden, want ze weigert in een slaapzak te slapen en onder dekens. Leuk om te maken!!!

groetjes Maartje

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 14:20
Elfje76

Namiddag en nog steeds geen Happy/Lilian te zien. Zou het?

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 14:23
cindy

Hallo,

Nog 'ns berichtje van mij. De kids slapen, dus een beetje tijd voor mezelf. Het is soms toch echt wel druk, hoor! Vooral Amber vraagt veel aandacht, zo actief dat ze is...
En Axel slaapt en eet, gelukkig dat hij erg rustig is.

Sharon, wat zielig dat Jonnell weer ziek is. Veel beterschap alvast!

Lilian, en nog steeds met dikke buik? Ben zo benieuwd!!!

Zondag is de babyborrel geweest. 't Was een drukke dag, maar vooral een erg leuke dag. Ik vond het spijtig dat het 's avonds voorbij was. Het weer was wel vreselijk! Normaal hadden we een springkasteel gehuurd, maar met dat regenweer hadden we dit geannuleerd. Heb dan voor alle kindjes die er kwamen een tekentafel gemaakt en 't was een enorm succes!
Ik heb van een vriendin van me een fotoreportage gekregen, heb eigenlijk ook geen idee wat het kost. (het omvat de reportage, inclusief een CD, 10 afdrukken op 10/15 en 1 vergroting van 30/40) Wel een leuk cadeau, vind ik. Ik ga rond half november de reportage laten maken, zodat ik al een leuk cadeautje voor de feestdagen heb voor de oma's en opa's en ga dan tevens kerstkaartjes laten maken met een foto van Amberke en Axeltje.

Nog een vraagje, op welke leeftijd hebben jullie je kindje laten dopen. Amber is gedoopt toen ze 10 weken oud was, nu zou ik graag wachten tot Axel iets ouder is, zodat we de doop in onze tuin kunnen houden en het dus zomer is, denk in juni ofzo, maar dan is hij wel al 9 maanden. Vinden jullie dit te laat?

Groetjes!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >