[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/10/2008 @ 13:10 Bibi | Dit was een smske dat ik onlangs kreeg... Veel gokjes werden uitgebracht naar mijn naam en mijn geslacht.. Vanaf nu mag iedereen weten dat ik een jongen ben en Cédric zal heten! Ik ben 52 cm onder het latje en ik weeg 3kg500 in mijn bloot gatje! ;o) |
| 06/10/2008 @ 18:13 debby | hoi , ik ben voor vandaag uitgerekend, maar nog geen tekenen dat ons ventje zich vlug gaat laten zien. wij hebben ook zon sms je klaar om te sturen en gaat als volgt kiekeboe, ik kom even storen want ik ben geboren (naam) zal ik heten en dat mag nu iedereen weten mama en papa zullen heel goed voor mij zorgen en jullie zo vlug mogelijk een geboortekaartje bezorgen!!! tot binnenkort ! veel succes met het kiezen van een sms gedichtje! |
| 07/10/2008 @ 11:11 ikje | Wij hadden dit: Na 9 maanden met drie in bed kreeg ik pa noch ma er uit gezet Daarom heb ik maar de beslissing genomen en ben ik er zelf maar uitgekomen! Jullie kunnen mij komen bewonderen op de materniteit van ... ziekenhuis, kamer ... Succes met de bevalling!! |
| 07/10/2008 @ 12:32 mutskap | smsjes Vriendin van me had via http://www.dewebkaart.be sms pakket genomen. Leuk systeem en moest na de bevalling niet meer aan smsjes denken! Vond het echt heel tof gevonden. |
| 07/10/2008 @ 13:23 Melissa | Wat vind je hiervan? er werd gegokt naar mijn geslacht, ook over mijn naam werd er nagedacht. Nu laten mama en papa weten dat ik als jongen/meisje geboren ben en ... zal heten. Groetjes |
| 11/10/2008 @ 19:06 Vanessa ![]() | Hallo, op http://www.everyoneweb.be/geboortegedichtjes zijn er sms gedichtjes genoeg heb het mijne er ook gehaald. Is een leuke site. Veel succes met de bevalling. Groetjes ![]() |
[Reageer]

Geboortesmsje?