Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/10/2008 @ 12:12 jenny | Mijn reactie van vanmorgen is blijkbaar niet opgeslagen, raar. Even opnieuw typen. Leen, ik vind het verschrikkelijk voor je ![]() . Eerst zo afzien van de pijn en nu dit. Ik vind het ook niet kunnen van het ziekenhuis dat ze geen icsi geprobeerd hebben en je zo slecht geïnformeerd hebben. Ook nu moet je weer zo lang wachten voor meer uitleg, ggrrr, ik word er helemaal ambetant van. Snappen die mensen dan niet wat een vreselijke rollercoaster dit voor ons is en dat als het allemaal niet lukt dat erg genoeg is zonder dat er nog zo'n frustraties bijkomen.Ik wou dat ik iets voor je kon doen. Weet dat we er hier voor je zijn. Dat wij begrijpen wat je nu doormaakt. Dit is iets waar wij allemaal voor vrezen. Jammer genoeg is er niet meer dat ik voor je kan doen denk ik. Ik hoop dat jullie veel steun aan mekaar hebben en mekaar er bovenop helpen en dat je snel duidelijkheid krijgt over wat er mogelijk is en hoe een volgende poging wel een succes kan worden. Maar nu eerst dit maar verwerken en wat aansterken opnieuw, even de hormonen laten uitwerken zal het beste zijn denk ik. dikke kus en knuffel Hoe gaat het met de rest? Elsje? Nouki, al terug van vakantie? |
| 06/10/2008 @ 17:14 jenny | Elsje, ik zou het ook besterven van de zenuwen als ik in jouw plaats was. Laat ons zeker iets weten he! Als ik korter bij Brugge woonde zou ik ook daar gaan na jouw ervaringen. Maar dat is te ver uit de richting voor ons. De begeleiding in het ziekenhuis en hoe je je daar voelt is zo belangrijk. Ik ben niet supertevreden van ghb Leuven, maar heb ook niet erg te klagen dusver. Alleen enorm lang wachten daar altijd. Wij zijn deze maand weer maar eens zonder behandeling begonnen. Ik stel de beslissing altijd maar uit voor ivf. Ik wou ook even afwachten wat het hier ging geven. Dat zijn nu zeer gemengde gevoelens natuurlijk. Na jouw verhaal denk je we gaan ervoor, na dat van Leen is het even heel hard slikken. Leen, gaat het wat meisje? ![]() |
| 06/10/2008 @ 21:27 jenny | Leen, goed dat je woensdag al kan langsgaan. Proberen heel assertief te zijn en niet weggaan voor je antwoorden hebt op al je vragen. Eventueel je vragen kort opschrijven, doe ik soms ook, want als je daar zit ben je soms zo overdonderd of emotioneel en als je thuis komt denk je ik moest dat nog vragen en dat en dat. Hopelijk moet je niet op de wachtlijst, aan de andere kant zou even rust van de hormonen je nu misschien wel goed doen. Ik zou het niet aankunnen zoveel behandelingen na mekaar. Met 2 iui's na mekaar zei mijn lichaam al halt. Ik kan me inbeelden dat je je verdoofd voelt. Even alle emoties op je laten afkomen nu en dan stapje voor stapje uit het dal kruipen op weg naar je doel. Denk eraan dat je niet alleen staat. Elsje, en, al telefoon gehad?? |
| 06/10/2008 @ 21:32 jenny | Kris,30j, 2xICSI, rust, okt. terug aan de pil Anouk,35j, 5xIUI, 2de ivf afgebroken, 6de iui.? Els,30j, 7xiui, 3xrust, IVF 04/09: terugplaatsing:17/09 Sabrina, 28j, ff niks en rust Jenny, 31j, 37mnd bezig, 4xIUI, kijkoperatie, geen oorzaak, afwachten Leen,27j,26mnd bezig,5 IUI's mislukt,1ste IVF mislukt:geen tp,08/10 afspraak gyn |
| 07/10/2008 @ 10:39 jenny | Elsje, Proficiat!!! Supernieuws. We Nouki, hoe was je vakantie?? Jammer dat je alweer ongesteld wordt. Wat is de verdere planning. Direct terug ivf? Leen, hoe gaat het vandaag met je? Ik heb van de acupucturist een adres doorgekregen van een andere die enorm veel ervaring heeft met vruchtbaarheid. Het is wel in Zolder, een heel eind dus voor ons, maar ik ga er toch een afspraak maken. Probleem is dat hij de komende 4 weken in China zit, dus ik ga geduld moeten hebben (alweer). |
| 07/10/2008 @ 12:09 jenny | Leen, schrijf het gerust hier allemaal van je af. Dat doen we allemaal. Ik hoop dat je niet teveel lichamelijke last meer hebt? Morgen zal je meer weten en kan je terug beginnen plannen. Maar nu goed rusten he! |
| 08/10/2008 @ 15:00 jenny | Leen, hoe was je gesprek met Camus? |
| 08/10/2008 @ 19:35 jenny | Leen, het feit dat het een fout van hun kant is, is enorm frustrerend, al dat afzien voor niets. Aan de andere kant is het wel goed dat dit de oorzaak is en niet iets anders want nu liggen al je kansen voor een volgende ivf nog open. Dat zal toch een geruststelling zijn. Alweer dadelijk beginnen zeg, chapeau dat je dat aankan. Jullie zijn allemaal zo'n sterke vrouwen. Met 2 keer iui na mekaar had ik al zoveel klachten dat ik rustmaanden nodig had. We duimen voor een beter resultaat de volgende keer. Nu zullen ze wel extra opletten dat ze de pick-up op het juiste tijdsstip doen. Ik heb een afspraak bij de accu op 7 november. Dat is nog een hele tijd wachten dus. Ik heb me een beetje voorgenomen van het nog tot begin 2009 wat tijd te geven en dan moeten we echt wel ivf doen! Wat ben ik toch een woezzie, zo uitstellen altijd. Het is maar op momenten dat we bij vrienden van dezelfde leeftijd geconfronteerd worden met hun reeds complete gezinnetjes met 2 of 3 kindjes dat ik echt ongeduldig wordt. Als ik iedereen weer een tijdje niet gezien heb, zoals nu, dan komt mijn engelengeduld terug boven . Waar steken ze die naalden bij accu eigenlijk? Is dat dan ook in je buik? Ik begin me er al wat lichte zorgen over te maken, een maand op voorhand nogwel ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

moeilijk zwanger worden

. Ze gaf ook uitleg dat zij ook een van de IVF-dames is. 

'k Ben zo moe vandaag,zelfs te moe om nog te wenen,'k lijk wel verdoofd.
er al weer zijn,je blijft stiekem toch hopen op goed nieuws.Mag je nu meteen weer aan een volgende poging beginnen?'k Hoop het voor je!Nog een weekje en je gaat ook naar Jette zeker?

)
De tegenstrijdige info is idd het meest frustrerend.Ook hier is dat lastig hé,dat verschil tussen de verschillende ziekenhuizen.Spijtig dat er weer wat problemen thuis zijn,'k hoop dat ze snel van de baan zijn
Met het juiste dossier bij de hand zijn we eindelijk meer te weten gekomen.De eicellen waren blijkbaar nog niet rijp genoeg,de pick-up is te vroeg gebeurd.Dat verklaart natuurlijk wel waarom er maar 8 van de 20 eicellen gehaald konden worden.Over de cyste maakte hij zich geen zorgen, dat komt wel meer voor.Doordat dit eigenlijk een fout van hen is mogen we gelukkig meteen weer starten,ondanks dat de agenda al zeer vol staat.Straks moet ik nog bloed laten nemen, morgen mag ik dan weer starten met die neusspray (suprefact).Binnen een 3-tal weken start het spuiten weer maar nu met puregon ipv menopur omdat ze dat beter kunnen doseren,ze beginnen met een lage dosis om dan misschien nog op te drijven.Ze gaan nu ook ICSI toepassen ipv IVF.Hij zei ook iets van dat het zaadstaal goed was, allé toch voor IVF zei hij.Da’s wel raar want het was altijd goed maar meer hebben we er niet over kunnen vragen,de tijd per patiënt is toch zo beperkt