< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » kindje voor Februari 2009

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
kindje voor Februari 2009
07/10/2008 @ 08:46

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Nee heb haar ook niet meer gehoord

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 10:57
marijke

Online Status Bekijk profiel
Mmm nee ik ook niet misschien is ze druk hoop ik althans...

Ben net weer terug van de VK met haar een gesprek gehad over de bevalling enz wil toch wel graag in het ziekenhuis bevallen.

Ze vertelde me dat ik waarschijnlijk toch wel in het ziekenhuis moet gaan bevallen omdat ik zovaak blaasontsteking heb dan heb je antibiotica nodig bij de bevalling anders wordt je kindje besmet.
Dus zal zo eens even horen bij de huisarts welke bacterie ze hebben gevonden

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 11:03
Dais

Hi meiden, ja waar is babyke? Ze is elke dag online.

Ik weet het nu zeker ik voel onze dochter, wat zalig. Heb erge griep maar dit maakt alles goed. Ze gaat helemaal los haha.

Marijke ik heb ook al vaker blaasonsteking gehad misschien moet ik het toch eens navragen.

liefs

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 11:04
Dais

Elsje, van harte met je zoon!

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 12:18

Hoi hoi!

Ja idd, Babyke heeft al een tijdje niets meer van haar laten weten en dat is niet van haar gewoonte.

Elsje proficiat met je zoontje!

Wij gaan ook geen 3D/4D echo laten maken. Ik wacht nog wel ineens tot de geboorte om ons kindje te zien

Heb me deze middag een lekker broodje gezond besteld wel eentje met veeeel mayo tussen KEI gezond dus! hihi!

Van snoep kan ik redelijk goed afblijven. Hoe zit dat met jullie ontbijt? Ik krijg 's morgens nooit veel binnen...
Ik forceer mij om 2 sandwiches te eten maar dat is echt dik tegen m'n zin en dat smaakt totaal niet!

x

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 16:05

Online Status Stuur bericht
@ Goedele:
Normaalgezien ga ik werken tot een week voor men bevalling zal dus zijn tot en met 17 februari. En ik ga normaalgezien dit schooljaar dan niet meer werken. Ik zou dan pas terug beginnen in september 2009.

Hier is het ook super moeilijk om niet te veel te snoepen. Ik hoop dat de kilo's meevallen deze maand. Want ik heb er helemaal geen zin in om nog is onder mijn voeten te krijgen van de gynaecologe. Maar enfin zolang alles goed is met mijn kindje ben ik tevreden.

Liefs Kelly

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 18:03
Zebra

Online Status
@ Dais: veel beterschap! Fijn eh dat gevoel van die stampjes. Ons kleintje was gisterenavond heel actief, kon met moeite de slaap vatten door de stampjes

Wat het ontbijt betreft, lukt het goed zolang ik niet vroeg op moet, want dan is het een kleine ramp. Ik ben nog thuis tem volgende week dinsdag nadien waarschijnlijk halftijds, mijn bloeddruk stijgt namelijk als ik aan het werk ben en de vk wil liever geen risico nemen daar ik nog maar in het tweede trim zit. Vandaag naar de controle-arts geweest, hij vond 14/9 niet zo erg en vind dat ik geen reden heb om niet te gaan werken.

Ik had ook gehoopt tot januari te werken, heb nog 3 weekjes verlof dat ik naar volgend jaar kan overbrengen en dus een week voor de uitgerekende datum in bevallingsverlof, nu weet ik het niet echt hoe ik het allemaal moet regelen.

Ik ben in totaal zo'n 4 kg bijgekomen, maar als ik naar de vk ga, staat er altijd een kilootje meer op de weegschaal , ik heb de laatste dagen ook al wat te veel gesnoept, 't moet maar zo lekker niet zijn eh

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 20:02
Goedele

Kelly: ik ga dit schooljaar ook niet meer terug hoor. 3 maanden zwangerschapsverlof en dan 3 maanden ouderschapsverlof. Heb het geluk dat ik tot ons kindje naar school gaat gaan, half time kan gaan werken en dan neem ik haar/hem gewoon mee hé.
Heb weer veel last van mijn rug, morgen eerste keer kine, vooral om een goede houding aan te leren en buikspieren te verstevigen maar hoop toch ook dat er nog een mini massage afkan

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 20:05
Goedele

Nog effe over snoepen gesproken: heb in de week zo'n zak van die zachte mariabeeld snoepjes gekocht en in 1 keer opgegeten. Echt erg... sebiet wordt mijn beebje al geboren met een suikerverslaving

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 09:57
Liset

Goedemorgen dames,

En nog 1 voor februari

Vreselijk al dat snoepen.... en ik heb het aardig te doen gehad met de frituur, die maakte overuren Al moet ik zeggen dat het nu iets minder begint te worden (het maagzuur slaat toe ) Dus maar over op de Gaviscon....

Maargoed dat neemt de pret van zwanger zijn niet weg!!

Wij hebben 2 weken geleden de 20w echo gehad en......... een jongen!!

Ook mijn man sprong bijna uit zijn fontonelletje van blijdschap.

Liefs Liset.

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 20:40
Bo

wat is het hier rustig vandaag!!!
Ik verbaas me wel dat jullie zolang door moeten werken zeg! Bij ons is het 4 tot 6 weken voor de bevalling!
Voel de baby echt super veel bewegen, hoop ook dat hij/zij wakker is tijdens de echo vrijdag!
Babyke gaat alles goed?!
En met de rest? Alles goed met lichaam en geest Zat gister in een brandweerauto met Bootje. Het was heel druk met kids en sirene en dan kan ik echt wel janken, vind het maar niks die herrie!
Bastonge(?)koekjes waren in de aanbieding en ik voel weer maagzuur opkomen, goed excuus om ongegeneerd te gaan genieten!

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 21:02
Goedele

ja, heel rustig hier. Ben nogal moe vandaag, misschien ben ik niet de enige en is liggen in de zetel leuker dan voor de pc zitten
Er is bij zwangerschap nog een topic voor februarikindjes, kan ook een reden zijn.
Ik ga wat tv kijken

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 21:18

Ik ben dan weer eens aan't werk geslagen voor de verandering vanavond voor de zaak van m'n vriend.
Heb morgen een dagje vrij om vanalles te regelen en heb zonet even m'n agenda bekeken en heb geen minuut rust gepland morgen...

Ach ja, ben dan ook een bezig bijtje

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 07:40
Lonneloes

Hé,

Er is gisteren inderdaad niet heel veel geschreven!!

Ik moet in ieder geval niet lang doorwerken! Moet al op 6 maanden stoppen wegens heffen en tillen op het werk!

Ik vind het jammer hoor, ik had liever langer doorgewerkt.

Sepje was weer vroeg wakker en onze kat begint altijd te miauwen zodra die beweging hoort in de slaapkamers Echt vervelend er moet dringend een oplossing voor komen!!

Groetjes

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 08:29

Hoi meiden!!

Ja het is hier rustig..Hopelijk wordt er hier snel terug getetterd ..
Gisteren had in van die vervelende steekjes in mijn linkerlies het was precies of ze waren daar iets uit aan het scheuren..Nu weet ik niet van wat dat kan zijn en deze morgen veel buikpijn ..Als ik straks nog iets heb bel ik wel een naar de gynae..
En ook nog leuk nieuws van hier uit..Zaterdag 1 november gaan we een fotoshoot doen van de buik ..Had enorm veel spijt dat we dat bij Noah niet hebben gedaan..En de beste vriend van mijn ventje is fotograaf dus die gaat voor een prijsje dat doen

groetjes

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 09:02
marijke

Erg rustig was het gister ja, raar dat Babyke niet meer online is misschien geen internet meer Babyke??
Hier gister een drukke dag gehad, en een grote teleurstelling van mn ventje dus nog ruzie

Maar goed! straks eens naar de winkel en vanavond een commode ophalen die ik gekocht heb via marktplaats

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 13:53

Hallo allemaal,

Wat is het hier stilletjes.

Ik heb ongelooflijk veel last van pijn in mijn lies. Denk dat het bandenpijn is. Hoop dat het wat beter wordt want soms kan ik bijna niet meer stappen van de pijn.
En ik vertrek morgen voor een weekendje naar de ardennen, en het is de bedoeling om toch wel wat te gaan wandelen.
Kijk wel uit naar het weekendje. Zo is een heel weekend om men zinnen te verzetten.

Volgende week donderdag mag ik terug naar de gynaecologe voor de 20-weken echo, allez ja 21-weken echo
Hoop dat alles nog ok is. Maar ik denk het wel, heb toch nog altijd zo'n plopjes in mijn buik, en denk dat dat het babytje is.

Allez ik ga mijn koffer al is klaarmaken. Want morgenmiddag als ik thuis kom van mijn werk vertrekken we direct.

Nog veel liefs

Kelly

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 21:17
marijke

Mmm zeker stilletjes weinig geschreven weer
Iedereen druk druk druk!
Ben ook pas net weer thuis hele dag weg geweest.

Heb eigelijk ook weinig te melden alles gaat goed en de ergste spanning is er weer af van het zwanger zijn kindje is gezond en we weten wat het wordt

Ga nu maar eens mn bedje opzoeken ben kapot

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 21:18
marijke

Mmm zeker stilletjes weinig geschreven weer
Iedereen druk druk druk!
Ben ook pas net weer thuis hele dag weg geweest.

Heb eigelijk ook weinig te melden alles gaat goed en de ergste spanning is er weer af van het zwanger zijn kindje is gezond en we weten wat het wordt

Ga nu maar eens mn bedje opzoeken ben kapot

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 21:19
marijke

Oeps sorry dubbel gepost pc sloeg ophol

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >