Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
07/10/2008 @ 08:46 ![]() | Nee heb haar ook niet meer gehoord |
| 07/10/2008 @ 11:04 Dais ![]() | Elsje, van harte met je zoon! |
| 07/10/2008 @ 18:03 Zebra | @ Dais: veel beterschap! Fijn eh dat gevoel van die stampjes. Ons kleintje was gisterenavond heel actief, kon met moeite de slaap vatten door de stampjes Wat het ontbijt betreft, lukt het goed zolang ik niet vroeg op moet, want dan is het een kleine ramp. Ik ben nog thuis tem volgende week dinsdag nadien waarschijnlijk halftijds, mijn bloeddruk stijgt namelijk als ik aan het werk ben en de vk wil liever geen risico nemen daar ik nog maar in het tweede trim zit. Vandaag naar de controle-arts geweest, hij vond 14/9 niet zo erg en vind dat ik geen reden heb om niet te gaan werken. Ik had ook gehoopt tot januari te werken, heb nog 3 weekjes verlof dat ik naar volgend jaar kan overbrengen en dus een week voor de uitgerekende datum in bevallingsverlof, nu weet ik het niet echt hoe ik het allemaal moet regelen. Ik ben in totaal zo'n 4 kg bijgekomen, maar als ik naar de vk ga, staat er altijd een kilootje meer op de weegschaal , ik heb de laatste dagen ook al wat te veel gesnoept, 't moet maar zo lekker niet zijn eh ![]() |
| 09/10/2008 @ 21:19 marijke ![]() | Oeps sorry dubbel gepost pc sloeg ophol |
< vorige pagina | volgende pagina >

kindje voor Februari 2009

misschien is ze druk hoop ik althans...
KEI gezond dus! hihi!
, ik heb de laatste dagen ook al wat te veel gesnoept, 't moet maar zo lekker niet zijn eh 

Al moet ik zeggen dat het nu iets minder begint te worden (het maagzuur slaat toe
Zat gister in een brandweerauto met Bootje. Het was heel druk met kids en sirene en dan kan ik echt wel janken, vind het maar niks die herrie!

Echt vervelend er moet dringend een oplossing voor komen!!
het was precies of ze waren daar iets uit aan het scheuren..Nu weet ik niet van wat dat kan zijn en deze morgen veel buikpijn
..Als ik straks nog iets heb bel ik wel een naar de gynae..