[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/10/2008 @ 11:06 Yogi | Hallo, wij hebben gisteren het negatieve nieuws gehad dat er zich een leeg vruchtzakje in de baarmoeder bevond. Daar stonden we toen vol enthousiasme met ons zwangerschapsboekje -... We hebben nu beslist om vrijdag al een curretage te doen zodat we onmiddellijk zeker zijn dat alles weg en proper is. Nu zitten we wel nog met de vraag hoe lang het zal duren voor we weer opnieuw zullen kunnen proberen om zwanger te worden. En wat de gevolgen zullen zijn... Weet iemand hier een antwoord op? alvast bedankt! |
| 07/10/2008 @ 12:49 | Hallo, Ik heb 3 miskramen achter de rug, waarvan één spontaan gekomen is en bij de laatste 2 moest ik een curettage ondergaan. En inderdaad, we moesten één cyclus wachten. De eeste keer (eind jan 2008) was ik na exact 5 weken weer ongesteld. De laatste keer (eind juli 2008) kwam mijn cyclus niet vanzelf op gang. Na 9 weken zag de gynaecoloog op de echo nog steeds geen tekenen van een eisprong. Ik heb dan hormonen genomen en ben dit weekend ongesteld geworden. Veel moed ! |
| 07/10/2008 @ 19:00 | Hallo iedereen, alvast bedankt voor jullie reacties. Het is nu even hard voor ons, de emotionele kater komt blijkbaar ook pas echt later. Maar er zitten toch hoopgevende berichten tussen. Betekent dit dat we tot na de volgende cyclus niet 'ons ding mogen doen'? groetjes |
[Reageer]

Wat na curretage?

al weer meteen na 28 dagen hebt. Want na een miskraam kunne die anders soms wel lang op zich laten wachten.
Alleen zien dan dat je het vb veilig doet in die periode, met condoom ofzo.