[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/10/2008 @ 15:35 delanoah ![]() | Wat vinden jullie van de naam Keoni? Voor een jongentje uiteraard. gr Alex |
| 07/10/2008 @ 15:39 Baki ![]() | Ik vindt het meer een naam voor een meisje eigenlijk. Maar het is wel een mooie naam hoor! |
| 07/10/2008 @ 17:14 Laila ![]() | Ik dacht ook ditect aan een meisje, misschien ik hier laatst Leoni zag staan. Idd wel een mooie naam Keoni |
| 07/10/2008 @ 20:41 delphine v ![]() | tja ... niet mijn smaak, maar niet lelijk hoor . alleen weet ik ook niet of het een jongen of een meisje is als ik het hoor ![]() |
| 07/10/2008 @ 21:15 ikke | weer zo'n uitgevonden naam... echt niet mooi! |
| 07/10/2008 @ 21:25 Lotti | Hoi, Ook niet mijn smaak...Vind hem ook erg bedacht. Lijkt wel of er de naam Koen verkeerd geschreven staat. En vind het ook niet echt duidelijk een jongens- of een meisjesnaam. Mja smaken verschillen hè... |
| 07/10/2008 @ 21:34 mimi1701ap16 ![]() | hai, Best wel mooi hoor, speciaal ook! ![]() ![]() |
| 20/10/2008 @ 16:07 Kim | ela ela uitgevonden naam mijn broer noemt mss wel zo en is al 25 jaar dus wat kalmer kan ook en das ni uitgevonden dienen naam is van hawai kijk maar eens naar rocketpower op nickelodeon dienen neef van rocketboy noemt ook azo ik zelf vind het een prachtige naam en mijn broer heeft altijd veel succes gehad mee zijne naam dus doen zou ik zo zeggen |
| 22/10/2008 @ 10:46 Anna | Ik vind het niet mooi, maar smaken verschillen. |
| 25/10/2008 @ 13:44 Kim | ge moet het natuurlijk weten hoe je het moet uitspreken bij mijn broer is het Keone dus uitgesproken is de kéoné |
| 26/10/2008 @ 11:11 Julke | Als ik de naam zag staan dacht ik eerlijk gezegd ook aan een meisjesnaam maar de naam van Kim haar broer vind ik wel apart (positief) klinken! De uitspraak is ook wel belangrijk natuurlijk, kan veel doen aan een naam! Veel succes bij het kiezen en de zwangerschap! |
[Reageer]

Keoni ?

Ik dacht ook ditect aan een meisje, misschien ik hier laatst Leoni zag staan. Idd wel een mooie naam Keoni