Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/10/2008 @ 19:40 Bloem | het forum is helaas helemaal stil gevallen! Ik spiek wel eens, maar zie helaas weinig berichtjes. Sterreke veel suc6 allemaal. |
| 13/10/2008 @ 14:07 jenny | Hoi meiden, Bedankt voor de bemoedegende woorden allemaal. Ik vind het ook jammer dat het forum zo stilgevallen is. Met mij gaat het allemaal niet zo goed, dus ik heb ook weinig goeds te melden. Ik heb 2 weken geleden een drie-dubbele eisprong gehad met inseminatie, en dat zouden alle kansen moeten vergroten. Helaas heb ik daar hormoniaal en lichamelijk veel last van gehad. Ook heeft het trouwens niets tot resultaat gehad dus weer een hoop vervlogen. Ik ga nu verder met het traject richting IVF. ![]() Gr. Jenny |
| 13/10/2008 @ 17:35 Bloem | wel fijn dat er nu toch weer wat berichtjes staan! Jenny ik vind het wel heel fijn om samen te kletsen. Kunnen we samen balen van alle onstandigheden. Gek he, dat ze bij jouw nog steeds geen oorzaak hebben gevonden, maar dat je nog steeds niet zwanger bent. Ik hoop dat ifv dan meer vruchten gaat afwerpen. Elke ik krijg pas rond kerst de uitslagen van het chromosonenonderzoek en ik ga over een weekje of drie bellen naar de gyn dat ik dat bloedstollingsonderzoek volgende maand wil doen. Dan kan ik hopelijk in januari met een schone lij pf evt met hulp van iets anders beginnen. Of het pech is, is voor mij nog steeds een dubbel dik??? Hoe is het met jou Inge? Ben benieuwd hoe het er bij jouw voor staat. Wij gaan nu een halfjaar met 5 kraamvisites tegemoet. We hebben de eerste net gehad. Stef, we contacten snel hoor! Ik zit nu alweer een stuk beter in mijn vel. Liefs Bloem |
| 17/10/2008 @ 18:54 Bloem | inge, ik hoop ook dat 2009 een mooi jaar gaat worden. Ik heb wel besloten om de maand mei met klussen over te slaan. Ik moet er niet aan denken om weer in februari te zijn uitgerekend. In mei leggen alle vogels een ei (maar bij mij zijn het goede eieren) |
| 21/10/2008 @ 13:00 Bloem | He meiden Hoe is het daar? Ik zag laatst op een forum dat amarins is bevallen van een meisje Liv Kennen jullie haar nog ![]() ellen van anouk is zelfs al 19 weken zwanger. Ongelooflijk is dat toch dat sommige mensen zo hupsakee achter elkaar zwanger zijn en dat sommige er echt jaren over moeten doen. Jenny hoe gaat jouw traject nu verder verlopen? Ik zelf heb weer van die fantasie schijn zwangerschapsverschijnselen. haha, dat lijkt toch ook nooit weg te willen he. Ik weet ondertussen, dat als ik er echt niet op reken dan juist zwanger ben. Toen had ik beide keren juist niet van die fantasie verschijnselen. Het leven is maar raar! |
| 23/10/2008 @ 14:33 Mama!!! ![]() | Het word hier idd stilletjes heel af en toe kom ik hier nog eens lezen om te zien wat jullie allemaal uitsteken ![]() |
| 24/10/2008 @ 12:22 Luna ![]() | Ellen, mama van Anoek! Gefeliciteerd met je 2e kindje on the way! Hoe voel je je? |
| 26/10/2008 @ 11:57 Bloem | hier waarschijnlijk slecht nieuws. Heb al een dag of 5 serieuze kwaaltjes en hoge temp. Vandaag licht bruinverlies, moet over 4 dagen pas ongesteld worden. Dit is waarschijnlijk weer de aanloop, naar een foutieve zwangerschap. Dit fenomeen is ondertussen bekend. Aanhoudend bruinverlies en dan geen goed ontwikkelde vrucht. We gaan er vanuit, dat dit ons weer te wachten staat anders weer veel teleurstellingen. Waarschijnlijk is er toch iets serieus mis bij mij met het innnestelen of dergelijke. Ook een beetje balen dat je nu waarschijnlijk alle kwaaltjes en hormonen weer krijgt. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ik over een paar dagen goed ongesteld word. Anders hebben we al dat gedoe weer rond de feestdagen. sorry, is niet gezellig nieuws. Ik probeer er zo nuchter mogelijk onder te blijven liefs Bloem |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

Ik hoop zo dat er niets aan de hand is...Het wonder is j echt ZO gegund...Sterkte meid!