< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Maart '07 NOD, wie doet er mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Maart '07 NOD, wie doet er mee?
12/10/2008 @ 18:40
linnie1982

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi dames,

SORRY SORRY SORRY!

Door alle drukte ben ik helemaal deze topic vergeten.
Ik schaam me diep!

Maar zoals jullie dus al wisten ben ik inmiddels bevallen van een gezonde meid genaamd Dominique Samantha!

De bevalling kwam best wel onverwachts.
Maandag om 17.00 verloor ik beetje bij beetje vruchtwater.
Om half 7 in het ziekenhuis aan de monitor gelegen. Daar waren geen weeen op te zien.
Om kwart voor 8 gingen we weer naar huis. Bij de auto kreeg ik mijn eerste wee.
De weeen kwamen meteen om de 10 minuten, maar niet pijnlijk.
Had nog tegen mijn buurvrouw gezegd dat ik de dinsdag ochtend langs zou komen om haar zoontje zijn verjaardagskado te brengen.

Maar om kwart voor 12 werden de weeen toch wel heftiger en regelmatiger. Ze kwamen toen al om de 3 a 5 minuten.

Dus mijn beide zussen gebeld en mijn moeder.
Die waren er om half 1.
Om 1 uur waren we in het ziekenhuis. Hier waren de weeen toch wel heftig hoor. En echt om de 2 a 3 minuten.
Het was erg druk en heb 3 keer om de verloskundige gevraagd.
Pas om kwart over 2 kwam de verloskundige!
Op dat moment had ik 6 a 7 cm ontsluiting.
Ik moest maar even op mijn zij liggen, daar worden de weeen beter van, en gaat het sneller.
Om 10 voor 3 mocht ik gaan meepersen. En om 3.01 is onze meid geboren.

Ik weet nu weer waarom ik geen 2e meer wilde na de bevalling van Colin. Nu komt er dus ook echt geen 3e meer, hahaha.

Maar al met al was het een snelle en op zich niet zo'n hele pijnlijke bevalling.
Woensdag ochtend ben ik weer thuis gekomen.

Ons meissie drinkt nog niet zo geweldig. 20 - 40 ml.
Ze slaapt ontzettend veel, en ziet ook wat geel.
Morgen komt de verloskundige langs. Ik denk zelf dat ze even onder de lamp moet. Want haar temp blijft ook steeds rond de 36.5
En dan ligt ze de hele dag onder 3 dikke dekens, en muts op.

Ach ja. Het is ook allemaal nog zo klein.
Maar verder doet ze het goed. Huilt alleen als ze honger heeft.

Zo dat was mijn bevallings verhaal!

Nefertiti: Ik wil je heel veel sterkte wensen. Ik hoop dat het snel weer wat beter gaat met je vader.

Cindy: Rustig aan meid! Nog een paar weekjes en dan zul ook jij je prachtige dochter in je armen houden! Wel genoeg rusten hoor!

Nicole: Ik hoop dat je kunt zien wat je kindje is op de 20 weken echo! Of wil je het niet weten???
Bijna op de helft. Dan komt zo de tijd dat het ineens wat sneller gaat. Maar zodra je bij de 30 aankomt, gaat het weer zoooo langzaam.

Ow ja, staan foto's op mijn profiel!!!!!

Groetjes linda

Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 19:28
karna

AAAAHHHHH wat een schatje!!!!

We moeten eigenlijk een keer een fotocollage maken van alle forum babies van ons topicje haha!

Geniet maar lekker van haar!

Liefs karna

Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 20:07
cindy

Proficiat Linnie met je prachtige dochter!

Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 20:19
hanan

woww linda
gefeliciteerd meid , wan n mooie meid zeghoeveel weegt ze ? en hoe lang ?
je hebt best vlotte bevalling gehad anders , maar het is nooit leuk he geniet van je mooie meid

karna voor jou duimen dat het lukt en fijne romantishe tijd gewenst

cindy doe rustig aan wijffie

nicole super spannend zeg 20 weken echo voor je weet is al zo ver

nefertiti , toch weer leuk om je stem weer horenennnnn dat flauw actie van mij zal niet meer gebeuren

hier weinig bezonder , gisteren naar ouders van vriendin super dag gehad ,boerderij,vissen ,lekker eten was erg leuk
fijne week meiden
Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 10:09
cindy

Ik heb vandaag 2 buikfoto's op mijn profiel gezet die we gisteren genomen hebben. Zo kunnen jullie zien wat een tonnetje het al is

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 12:46
karna

Mooi cindy!!!!

Enne, dat ventje van jou houdt wel van zoenen he?!?!?! haha

Geniet er maar lekker van!

Liefs karna

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 13:24
Jannie

Pffff eindelijk mag ik mijn open doen en schreeuwen: Ik ben tante geworden!!
Dacht dat ze het nooit zou vertellen hier....ik weet niet wie het vroeg....maar Dominigue was 3325 gram, 50 cm en ontzettend schattig.
Ik was weer bij de bevalling aanwezig, zoooo superssss.
Beetje jaloers ben ik nu wel hoor, nu spelen die moedergevoelens helemaal op. Mijn kids willen nu nog meer een broertje/zusje hahaha
Maar heb de hoop nog niet opgegeven morgen ons eerste intakegesprek voor IVF/ICSI.....dus allemaal heel spannend.

Mooi buikje Cindy!!! Niet teveel hooi op de vork nemen en alles lekker rustig aan doen.
Over een x aantal weken mag jij de blijde aankondiging doen.
Heel veel sterkte!!

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 13:24
cindy

Hahaha Karna....mijn man is inderdaad een liefhebber van kusjes en knuffels, een echte teddybeer

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 09:06
linnie1982

He zus, Je schrijft DOminique niet met een G hoor!!!! Hahaha!

Ja je mag het nu van de daken schreeuwen, maar dat mocht je ook wel eerder doen hoor!
Het was echt super dat je er weer bij was!!!

En ik duim vandaag Super Super hard voor je dat je goed nieuws krijgt, en je al snel mag beginnen!!!!!!

Ons meissie slaapt ontzettend veel.
Ze valt na een paar slokken drinken alweer in slaap, met gevolg dat ze dus wel te weinig drinkt.
Maar probeer haar maar wat vaker wakker te krijgen, zodat ze wel wat binnen krijgt.
Ze moet eigelijk al iets van 70 hebben, maar het blijft echt hangen bij haar bij de 30 a 40 ml.
Maar haar temp is nu eindelijk wat beter.
En sinds gisteravond slaapt ze op haar eigen kamertje in haar eigen bedje.
Eindelijk is nu de kamer ingebruik. Hebben we 2,5 jaar op moeten wachten. Maar het was het zeker het wachten waard!!!!

Karna, ik ook weer super hard voor jou!!!!

Groetjes linda

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 11:46
Jannie

Ja grapmaker dat weet ik ook wel. Snap niet dat het er fout staat,maar heb wel vaker last van de typgriep.
Nou alles is oke gelopen bij de arts,bloedonderzoek op de derde dag van de menstruatie en semenonderzoek staat al vast. Dus we gaan gewoon weer verder afwachten.

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 19:45
cindy

Joepieeeeee!!!! Hier goed nieuws!
Geen verkorting en verweking van de baarmoeder,alles zit nog goed dicht. Ik moet wel meer medicatie nemen om de harde buiken te stoppen en ben nog een weekje op rust maar voor de rest is alles prima.
Ons beebje weegt nu 970 gram en is 30 cm. Een kleintje dus maar volgens de gyne perfect gezond.
Hoop wel dat er nog gedraaid word in de buik want momenteel is het een stuitligging en dat zou volgens de gyne ook verklaren waarom ik zo'n pijnlijke druk heb onderaan de baarmoeder bij een harde buik. Dan drukt de poep van ons ukkie namelijk tegen mijn baarmoederhals.
Ben zo blij dat alles ok is

Link naar deze reactie
19/10/2008 @ 15:32
nicole

Hallo,

Linda, geniet maar lekker van je kleine !!

Cindy, mooi buikje heb je hoor!!

Karna heel veel succes deze ronde!!

Sorry dat ik zo kort ben, moet/mag zo weer weg. Hier gaat alles goed. A.s. donderdag afspraak met vk en de week erop medische echo !!!

gr Nicole

Link naar deze reactie
22/10/2008 @ 11:31
nefertiti

Spannend Jannie, succes vast meid!

Goed nieuws Cindy heerlijk meid.

Nicole, ben benieuwd.

Hier alles oke, metmijn vader lijkt het heel langzzam wat beter te gaan,maar echt veel hoop op volledig herstel is er nog niet.
Intussen zit ik in de zenuwen, ik zit nu op dag 20 van mijn cyclus en heb net een ovutestje gedaan met als resultaat een lichte tweede streep, die er twee dagen geleden niet was. Ik heb zoveel ovutestestjes liggen dat ik de verleiding niet kan weerstaan ze te blijven gebruiken om t zien wat er gebeurt. Ik zit nu tussen de 7 of 9 dagen na mijn ei, zou positief kunnen zijn.

Link naar deze reactie
22/10/2008 @ 15:09
cindy

Ik heb deze voormiddag de knoop doorgehakt, ik ben dus vanaf 3 november thuis. Ik ben maandag terug begonnen (na 2 weken rust) maar heb zoveel rugpijn dat het niet uit te houden is. Alleen liggen en een beetje rondlopen verzacht de pijn maar vermits ik aan een loket zit bij de mutualiteit is dat niet mogelijk. Ik werk dus vanaf vandaag tot volgende week vrijdag nog (telkens een halve dag werken en een halve dag verlof). En vanaf maandag 3 november zal ik dus 7 maand thuis zijn, ik neem namelijk na mijn zwangerschapsrust nog 3 maanden ouderschapsrust. Ben blij dat ik de knoop heb doorgehakt, er valt een last van mijn schouders. Heb een goed gesprek gehad met mijn baas deze voormiddag en zij is heel begripvol voor mijn situatie, ook mijn collega's vinden het maar normaal dat ik vroegtijdig stop.
Zo kan ik heel uitgerust en zonder stress bevallen in januari.

Nefertiti...spannend! Deze zwangerschap heb ik ook via ovu-testjes ontdekt dat ik zwanger was. Na 6 dagen positieve ovu-testen heb ik een zwangerschapstest gedaan en bingo! Ik duim voor je

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 11:39
linnie1982

Nefertiti,

Wat spannend meid,

Ook ik heb bij de zwangerschap eerst een ovutest gedaan, en die gaf ook al positief aan. Had de dag erna een zwangerschapstest gedaan, maar die was bijna niet te zien.
Maar de ovu testen werden wel donkerder. Uiteindelijk na een paar daagjes werden de zwangerschapstesten ook donkerder.

Ik blijf voor je duimen!!!!!

groetjes Linda

Link naar deze reactie
25/10/2008 @ 09:51
nicole

Hallo meiden,

Wederom spannend hier lees ik, Nefertiti !!

Goed zo Cindy, eindelijk de knoop doorgehakt, goed van je hoor.

Met mij gaat het goed Voel me sinds een paar weken beter, dus minder moe en minder misselijk. Wel weer vanalles gepland, allemaal leuke dingen maandag alweer 20 weken en donderdag de medische echo..spppaanneneneddd!!!

gr Nicole

Link naar deze reactie
25/10/2008 @ 14:26
cindy

Nefertiti...hoe gaat het ermee? Nog positieve ovu-testjes gehad??

Nicole...whaauw meid, bijna de helft! Wat gaat het vlug hé.

Hier ééntje die aftelt, volgende week nog 3 halve dagen werken en daarna is het gedaan voor 7 maand...jihaaaaaaaa!!!!!

Link naar deze reactie
25/10/2008 @ 14:43
karna

hey meiden,

daar ben ik weer een keer!

Cindy goed van je hoor, kiezen voor jezelf en die kleine schat in je buik!!! Geniet lekker van de laatste zwangerschapsweken en vooral ook van de eerste speciale momenten met je langekoesterde wensenkindje...

Nicole, ongelooflijk he, zooo lang bezig, zonder zwanger te raken en dan nu alweer 20 weken ver!!! ik gun het je zo! Fijn dat alles nu wat lekkerder en soepeler loopt...

Ik zit weer eens flink in de zenuwen (net als Nefertiti waarschijnlijk?!?!?!), ik ben de afgelopen 1.5 jaar meestal op dag 26 of 27 ongi geworden, waar eigenlijk altijd een paar dagen bruin aan vooraf ging... Vandaag is het dag 27 en tot nu toe nog geen bruin of iets dergelijks... ook bij een 'check' met wc-papier langs de binnenkant zie ik nog niks.....

Ik ben nu toch wel weer erg benieuwd!!!

Nou meiden ik hou jullie op de hoogte!

Kus karli

Link naar deze reactie
25/10/2008 @ 15:06
hanan

karli en nefertiti wat spannend zegik duim volop voor jullie
jullie moggen echt aan de beurt zijn nu hoor , dus duimen op hoog hoor meiden

cindy wat goed dat je nu minder gaat werken ,je rust is zoo veel blangerijker meisie , en dan op naar 7 maanden wowww zeg gaat snel ,nog eff heb je je kindtje in je armen en praat je mee over hoeveel luierpoepjes enzo succec meisi

nicole je ook super veel succec met 20 wk echo ,volgens mij wou je wel weten wat het wordt he|? super succec

hier weer wat zware nachten , selmen heeft sprongetje ofzo dus slaapt heel slecht en ik dus ookben moee maar slaap komt ook niet zo vermoeind

meiden succec en hopen op goeie nieuw
Link naar deze reactie
26/10/2008 @ 15:21
karna

hoi meiden,

hier nog geen spoortje van ongi... geen bruin of rose, ook niet binnenin...

Vanochtend toch een testje gewaagd, maar negatief...

Ik hoop dat het gewoon te vroeg was, er stond in de beschrijving dat het vanaf een dag na het uitblijven van je menstruatie kan en dat is dan eigenlijk morgen...

Ik wil nu proberen te wachten tot vrijdag, dan ben ik weer vrij en dat vind ik wel prettig als het positief zou zijn...

Nefertiti hoe gaat het met jou???

liefs karna

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >