Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/10/2008 @ 19:28 karna ![]() | AAAAHHHHH wat een schatje!!!! We moeten eigenlijk een keer een fotocollage maken van alle forum babies van ons topicje haha! Geniet maar lekker van haar! Liefs karna |
| 12/10/2008 @ 20:07 cindy ![]() | Proficiat Linnie met je prachtige dochter! ![]() ![]() |
| 12/10/2008 @ 20:19 hanan | woww linda gefeliciteerd meid , wan n mooie meid zeg hoeveel weegt ze ? en hoe lang ? je hebt best vlotte bevalling gehad anders , maar het is nooit leuk he geniet van je mooie meid ![]() karna voor jou duimen dat het lukt en fijne romantishe tijd gewenst ![]() cindy doe rustig aan wijffie nicole super spannend zeg 20 weken echo voor je weet is al zo ver ![]() nefertiti , toch weer leuk om je stem weer horen ennnnn dat flauw actie van mij zal niet meer gebeuren![]() hier weinig bezonder , gisteren naar ouders van vriendin super dag gehad ,boerderij,vissen ,lekker eten was erg leuk fijne week meiden |
| 13/10/2008 @ 10:09 cindy ![]() | Ik heb vandaag 2 buikfoto's op mijn profiel gezet die we gisteren genomen hebben. Zo kunnen jullie zien wat een tonnetje het al is ![]() |
| 13/10/2008 @ 12:46 karna ![]() | Mooi cindy!!!! Enne, dat ventje van jou houdt wel van zoenen he?!?!?! haha Geniet er maar lekker van! Liefs karna |
| 13/10/2008 @ 13:24 cindy ![]() | Hahaha Karna....mijn man is inderdaad een liefhebber van kusjes en knuffels, een echte teddybeer ![]() |
| 25/10/2008 @ 15:06 hanan | karli en nefertiti wat spannend zeg ik duim volop voor jullie jullie moggen echt aan de beurt zijn nu hoor , dus duimen op hoog hoor meiden ![]() cindy wat goed dat je nu minder gaat werken ,je rust is zoo veel blangerijker meisie , en dan op naar 7 maanden wowww zeg gaat snel ,nog eff heb je je kindtje in je armen en praat je mee over hoeveel luierpoepjes enzo succec meisi nicole je ook super veel succec met 20 wk echo ,volgens mij wou je wel weten wat het wordt he|? super succec hier weer wat zware nachten , selmen heeft sprongetje ofzo dus slaapt heel slecht en ik dus ook ben moee maar slaap komt ook niet zo vermoeindmeiden succec en hopen op goeie nieuw |
< vorige pagina | volgende pagina >

Maart '07 NOD, wie doet er mee?

Niet teveel hooi op de vork nemen en alles lekker rustig aan doen.

ik duim volop voor jullie
ben moee maar slaap komt ook niet zo vermoeind