< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's uitzet » bedzeil

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
13/10/2008 @ 13:03
isje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

Ik ben op zoek naar een bedzeil dat past in een klein tweepersoonsbed ( 140cm. breedte).
Ons zoontje van twee slaapt nu in het 'groot bed' en begint zindelijk te worden. Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een fijn bedzeiltje maar vind het nergens. Je vind ze wel voor de babybedjes.
Weet iemand waar ik dit kan halen.

Alvast bedankt.

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 13:28
Merriejane

Online Status Stuur bericht
Kan je dat zeiltje van het babybedje dan niet onder het hoeslaken in het grote bed leggen? Of is dat zeiltje ook een hoeslakenmodel?

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 13:51
Susanne

Je kan ook een waterdichte molton kopen. Die heb ik bij de Hema gekocht, zijn ong. 20 euro per stuk en in alle maten (geloof ik) te verkrijgen. Met een echt zeiltje kan de urine er nog aflopen.

Succes

Susanne

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 15:07
isje

Merriejane de zeiltjes die ik gezien heb in de winkel waren maar 90 cm. lang en 60 cm breed geloof ik dus echt te kort ofwel moet ik er dan meerdere leggen en dat is denk ik niet echt comfortabel. Ons zoontje ligt niet altijd helemaal stil in zijn bedje.

Susanne, een waterdichte molton heb ik ook al aan gedacht maar die krijg je in de winter zo moeilijk droog.

Bedankt alvast voor de tips.

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 22:41
Susanne

je hebt er natuurlijk meer dan 1 nodig. Aangezien de molton wel nat is na een ongelukje. Ik doe ze gewoon in de droger en dan zijn ze (uiteraard) binnen no time droog. Als je ze over een deur hangt en je draait de molton na 1 dag om is ie binnen 2 dagen droog!

Anders maar 3 halen dan.

Wij hebben er geloof ik een stuk of 6 (2 meiden die zindelijk zijn 's nachts, maar nog niet droogzeker)

Ik vind het een uitkomst

Succes anders met zoeken

Susanne

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 08:28
Merriejane

Online Status Stuur bericht
Bij ons thuis gebruikte ze vroeger een bedzeil dat ze in de breedte in bed legde. Dus ipv met de lengte van het bed mee te leggen, in de breedte leggen. Bij ons hielp dat om de matras droog te houden.

Link naar deze reactie
17/10/2008 @ 12:21
rachel

Online Status
Bij de Ikea verkopen ze ze en daar zijn ze groter zodat je ze zelf op maat kan knippen.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]