< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's uitzet » lodger

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
14/10/2008 @ 10:27
nanz

Online Status Bekijk profiel
Wie heeft er goede ervaringen met een lodger?
Ik ben aan het overwegen om er eentje te kopen voor mijn 2de kindje, maar had graag wat pro's en contra's gehoord!

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 10:30
c-ke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Wij hebben de Lodger Bunker, dat is vergelijkbaar met een voetenzak, kan je gebruiken in maxi cosi, wandelwagen, buggy...
Ik ben daar zeer tevreden van. Ons meisje heeft daar vorige winter heel knus ingelegen.

Met de Lodger Shelter of de Wrapper heb ik geen ervaring.

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 10:37
nanz

Lodger Shelter kan ook als draagzak gebruikt worden geloof ik, ik zou eerder voor die gaan.
Maar het lijkt me toch iets heel goed, zeker voor winterbaby's!

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 10:44
Kimmy

Wij hebben de wrapper, ik ben er heel content van. Ik gebruikte die bij onze Robbe nu wel niet zo vaak (april kindje en een heet voorjaar), maar bij onze volgende spruit zal ik er meer geniet van hebben. Makkelijk om je kindje in te wikkelen en een wandelingetje te gaan maken.

Op vakantie gebruikte ik dat ook bij onze Robbe, toen dik 3 maanden: even zwemmen, afdrogen, inwikkelen in de lodger en dan lag hij zalig op een ligbed te slapen, onder een parasolleke. En zo kon ik ook nog eens een uurtje rustig een boekje lezen in de buitenlucht

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 10:49
sweet child

Heb een lodger die je ook als draagzak kan gebruiken gekregen van een vriendin waar ik wel blij mee was aangezien het toch wel duur is!
IK vind het zelf nie echt handig,mijn meisje ligt er nie goe in precies te groot weet het nie en direct pijn in schouder terwijl ze nog geen drie kilo woog toen ik hem droeg!
Heb dan een tricot slen draagdoek gaan halen en echt veel handiger en leuker voor mee te dragen

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 10:59
nanz

Is het zoiets onhandig om rond je nek te dragen, ik heb zo'n baby bjorn nog liggen, maar vond dit niet echt geschikt voor het nekje in het begin, ze gaan zo scheef hangen daarmee...
Weet iemand de prijzen van de lodgers? Ik schijn het niet op internet te vinden! Anders moet ik het misschien 2dehands kopen...

[Laatst gewijzigd door nanz - 14/10/2008 @ 11:00] - Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 11:33
Merriejane

Online Status Stuur bericht
Wij hebben onze Lodger Bunker bij de Fun gehaald en koste daar 89,90 euro. Je hebt daar nog prijsverschillen in voor de verschillende series. Wij hebben de grijze met dat paardje op.
Bij de collishop/dreambaby kan je ze ook bestellen en die hebben dikwijls dezelfde prijs of iets minder dan bij de Fun.

Wij zijn ook heel tevreden met onze bunker. Hij kan zolang meegaan en ik kijk er al naar uit om op koude winterdagen een fikse wandeling te maken met ons meisje in de bunker in de buggy.

[Laatst gewijzigd door Merriejane - 14/10/2008 @ 14:47] - Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 11:52
Sara

Wij hadden een Lodger Bunker op ons geboortelijstje staan, en collega's van het werk hebben samengelegd en ons die gekocht. We hebben hem tot hier toe nog maar 1x gebruikt in de maxi cosi toen we op een ochtend heel erg vroeg moesten vertrekken en het nog heel koud was, maar hij is superhandig en echt aan te bevelen! Hij hangt er wel wat over onderaan maar dat is niet zo erg. We hadden een geboortelijstje bij DreamBaby en bij ons kostte die (net nog gecheckt) 79,90 euro. We hebben de effen versie in bordeaux-rood.
Ik merk wel dat ze het er nu, ook met maar 1 laag, veel te warm in heeft, zelfs al doe ik hem niet dicht. Dus nu is hij er weer uit, maar van zodra het weer gaat afkoelen komt hij weer volop van pas.

Ook super dat je die eigenlijk het hele jaar door kan gebruiken (je kan de 2 lagen er apart in doen), en later ook in de buggy als ze groter is. Hij is niet goedkoop, maar als ik een aparte voetenzak koop voor maxi-cosi en buggy (die je dan vaak nog enkel in een bepaald seizoen kan gebruiken) dan kom ik ook aan die prijs.

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 09:16
delphine v

hier ook een lodger bunker voetenzak ! superding is het ! veel knusser als die voetenzakken die bij maxi en wandelwagen horen, want de lodger is echt zo zacht en makkelijk wasbaar. bovendien past ie overal in, dus 1 aankoop voor jaren plezier.

shelter heb ik geen ervaring mee, hoor er niet zo veel goeds over. als draagdoek heb ik de tricot slen. helaas te laat gekocht : mijn zoontje was al 7 maanden en behoorlijk zwaar, bij nader inzien had ik beter een geweven doek gekocht dat niet zo doorhangt met het gewicht, maar bij een volgende haal ik die zeker terug boven.

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 10:10
Baukje

Ik ben helemaal fan van Lodger en heb ze ook bijna allemaal.
De Wrapper die heb je in katoen en fleece de katoen is een beetje kleiner en minder warm maar ik vind ze allebij geweldig. Die van katoen gebruik ik niet meer maar de fleece gebruik ik als speelkleed. De Bunker is ook ideaal geen gedoe met jasjes nu maar als het echt winter word dan zal een jas wel nodig zijn. En ook heb ik de Dreamer dit zijn dekentjes voor in het ledikantje die heb ik ook in katoen en fleece. Omdat Lodger goed materiaal gebruikt blijft ook alles mooi zelfs naar heel vaak wassen. Voor de prijzen even op http://www.babyonboard.nl kijken het is wel een Nederlandse winkel maar de prijzen zijn geloof ik overal gelijk.

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 15:18

Hallo,
Ik ben ook een absolute bunkerfan! Onze zoon ligt niet graag in de wandelwagen met een lakentje en dekentje, maar wel als dat lodgerdeken erin ligt!
Voor de volgende zet ik zeker een wrapper op de lijst!
Groetjes
Link naar deze reactie
18/10/2008 @ 16:54
patti en pieter

Online Status Stuur bericht
Wij zijn grote fan van de shelter! We gebruiken die al vanaf week 1 (intussen is onze dochter 8 weken) zowel als draagzak als in de maxi cosi. Een aanrader!

Link naar deze reactie
18/10/2008 @ 19:58
nanz

Bedankt allemaal voor de reacties! Ik ga toch voor de shelter gaan!
Ik ben overtuigd!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]