Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/10/2008 @ 08:32 | hallo katrien ik probeer nu ook al 16 maand om zwanger te worden mijn eerste maand clomid is achter de rug jammer genoeg was het bij mij niet gelukt maar de kans bestaat wel dat je vanaf de eerste keer kunt zwanger worden ik ben nu terug begonnen aan de twede kuur clomid en hopen dat het nu wel zal lukken ook moet ik sedert deze maand beginnen met pregnyl ik heb al reeds een dochtertje van 27 maand en van mijn dochtertje ben ik zonder pardon zwanger geworden na 5 maand proberen de gyn vond nu ook geen oorzaak waarom het nu niet lukte hij wijst de stress toe,we zitten midden in een verhuis. maar goed je wilt waarschijnlijk weten wat er je allemaal te wachten staat e nu je begonnen bent met clomid of nog moet beginnen. ik moest 2 maal daags voor 5 dagen lang clomid nemen ik heb geen neven werkingen gehad het enigste dat ik voelde was dat mijn eierstokken op de tijd dat ik moest mijn eisprong hebben heel gevoelig waren zo een drukkende steek pijn maar niet om te zeggen dat je er in een krul bij zal liggen ![]() veel naar de gyn gaan was ook een minpunt ik moest om de twee dagen gaan naar de gyn om te kijken wanneer ik ongeveer mijn eisprong ging hebben maar al bij al viel het wel mee. ik hoop voor jou dat er snel verandering in komt en laat ons iets weten e groetjes purdy ![]() |
| 13/10/2008 @ 19:16 Katrien | Liefste meiden, Bedankt voor jullie reactie. Ik start ook met 5 dagen 1 pil. Ben benieuwd ! Het voelt aan alsof er eindelijk schot in de zaak zal komen. Na 16 maanden mag dat wel... Ik heb weer veel goede moed, en dat is al belangrijk eh?! Ik was de laatste maanden de hoop even aan het opgeven. Hopelijk snel goed nieuws voor ons allemaal ! |
| 16/10/2008 @ 17:51 Katrien | Hey Patries, Ik heb ook problemen gehad met mijn cyclus. Omdat er totaal geen regelmaat inzat heb ik 3 maanden cyclocur genomen. Misschien is dat ook iets voor jou? Ik weet natuurlijk niet precies wat het probleem is... Cyclocur heeft mij wel geholpen. Ik kreeg weer een gewone cyclus van 28 dagen (dat was meer dan een jaar geleden, van toen ik de pil nog nam!) Cyclocur neem je elke dag, zoals de pil eigenlijk, en in de pilvrije week word je ook ongesteld. Eén groot voordeel... Het is geen voorbehoedsmiddel, dus je kan ook zwanger worden. Ik begin morgen eindelijk ook met mijn medic+atie, Lutenyl. Hopelijk gaat alles dan zoals gepland. Veel liefs, Katrien |
| 16/10/2008 @ 23:21 Lut ![]() | Hey Patries, Ja dat gaat sowieso gebeuren met de pil. Die regelt dat wel weer allemaal! Nog veel succes met alles he!! x |
| 17/10/2008 @ 09:16 patries1987 ![]() | dankje ![]() ik blijf hier wel een beetje rondsnuffelen en als ik stop met de pil kom ik zeker terug! |
| 19/10/2008 @ 12:05 | Clomid Hallo, Ik ben vorig jaar met de pil gestopt in augustus en tot op heden ook nog niet zwanger. Alles lijkt heel normaal.Ik ben ook iedere maande redelijk regelmatig maar mijn cyclus kan wel eens variëren tussen 27 en 30 dagen Ik heb iedere maand mijn ovulatie en voel dit dan ook steeds maar toch heeft mijn gyn. voorgesteld om deze maand te beginnen met Clomid 50 mg. Dus ik ben nu bezig aan mijn derde dag en moet nog twee dagen innemen en dan moet ik aanstaande vrijdag op consultatie om verder te kijken. Kben eens benieuwd.... |
| 19/10/2008 @ 15:09 bee'tje | hey klimpje, ik zit in hetzelfde schuitje als jou. ik moet morgen ook mijn laatste pilletje slikken en vrijdag gaan zien bij de gyn. ik ben benieuwd. het is de eerste keer dat ik clomid neem en ik ben zo benieuwd naar het resultaat. ik hoop dat het goed meevalt. dat ik eindelijk eens goed nieuws krijg na het lange wachten. Na 21 maanden begint mijn kinderwens echt groot te worden. Heb al tegenslag gehad door een cyste dus ik hoop echt goed nieuws te krijgen. Tis dus wachten tot vrijdag. Tzal een lange week worden denk ik. Ach ja we zien wel. |
| 21/10/2008 @ 20:31 klimpje | Hallo, Dat is dan ook wel toeval dat we beiden voor het eerst beginnen aan clomid en dat we beiden vrijdag op consultatie moeten. Ik heb nog een vraagje en hopelijk wil je op mijn vraagje antwoorden. Heb je ook iedere maand je eisprong? En voel je dat? Veel succes... tot op forum |
| 22/10/2008 @ 18:45 bee'tje | hey, ik heb een heel onregelmatige cyclus van 30 tot 50 dagen... soms denk ik dat ik mijn eisprong voel, dan krijg ik wat steken in mijn onderbuik. Ik heb wel een eindje mijn temperatuur moeten opnemen van mijn gyaenecoloog. We zijn daar mee gestopt omdat de resultaten niet representatief waren aangezien ik een cycste had EN omdat ik er op die manier iedere dag aan herinnerd werd dat het bij ons niet direct lukte vandaar. ik kan niet wachten tot vrijdag, want heb een bewogen week achter de rug. Er zijn hier deze week drie vriendinnen geweest om me te vertellen dat ze zwanger waren. Ik heb natuurlijk een harde klop gekregen. Alleen vind ik het wel tof dat ze het eerst aan mij kwamen vertellen zodat ik het wat kan verwerken tot ze het aan iedereen vertellen. Ze weten het dus niet van elkaar... maar ik dus wel, het is wel grappig... groetjes tot op forum. |
| 28/11/2008 @ 20:44 Blondie | hey , mijn man en ik proberen nu 6 maand om zwanger te worden ,in juni ben ik gestopt met mijn pil en heb sindsdien mijn maandstonden niet meer gekregen . mijn gyn , heeft mij nu dufaton gegeven om mijn regels optewekken . En moet nu ook colmid nemen voor de eerste keer . Kan iemand mij zeggen of de kans groot is dat je rap zwanger wordt . grjtes |
| 21/12/2008 @ 13:41 terezia | Kan iemand mij zeggen of de kans groot is dat je rap zwanger wordt . grjtes dank u. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

eerste keer clomid
veel naar de gyn gaan was ook een minpunt ik moest om de twee dagen gaan naar de gyn om te kijken wanneer ik ongeveer mijn eisprong ging hebben maar al bij al viel het wel mee. ik hoop voor jou dat er snel verandering in komt 

.