[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/10/2008 @ 17:08 Yohoooo | Ik heb de beige stokke gehad voor mijn dochtertje. Ik heb de mand er bij genomen. Om eerlijk te zijn: ik zou ze geen tweede keer meer kopen. Ik vond ze prachtig en heb die gekocht omdat de kindjes hoog zitten. Ik vond dat goed voor het contact - kindjes hebben niet het gevoel van tussen 'benen' te leven en de uitlaatgasen en zo... Mijn dochtertje heeft er 4 maand in gelegen. Ze was wel maar 46 cm toen ze geboren werd. Ik zou ze zeker niet in de buggy gelegd hebben. Maar eerlijk: ik vind die niet zo praktisch. Helamaaaaal het tegendeel zelfs. Ik heb nu een buggaboo Bee gekocht. Daar ben ik absoluut heel tevreden over. |
| 18/10/2008 @ 11:57 Leentje | Das voor iedereen ook wat anders... Ga je veel weg? Of eerder thuismus en 1 keer per week maar de deur uit?? WIj gaan voor de Stokke, en gaan zeker de draagmand erbij nemen. Hebben een eigen zaak, en zijn toch ook veel weg, dus dan lijkt het mij wel de moeite om de draagmand aan te schaffen... Dus je zal het voor je eigen een beetje moeten uitmaken, denk ik. xx |
| 18/10/2008 @ 15:17 | Wij hebben de draagmand er wel bij gekocht. Persoonlijk vond ik de baby er veel beter in liggen dan in het buggy gedeelte.Ook al leg je de stoel helemaal plat, dan nog liggen ze in een soort zithouding. Ik heb de draagmand lang gebruikt, zeker 6 maanden. Als wij dan gingen wandelen, winkelen,... kon ons meisje lekker languit slapen. Het buggy gedeelte heb ik pas gebruikt vanaf het moment dat ze kon zitten. Hier dus helemaal geen spijt dat we de draagmand erbij gekocht hebben. Als we het opnieuw moesten doen namen we ze zeker terug erbij! Groetjes Ingrid |
[Reageer]

Stokke Xplory

Voor in te slapen heb ik hem niet gebruikt. Zo lastig met die inham, vonden jullie dat niet?