Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/09/2008 @ 20:38 Tamara ![]() | Even de banners testen! |
| 03/09/2008 @ 20:40 Tamara ![]() | Bijna goed, alleen moeten de poppetjes nu aan het begin staat en niet aan het eind. Wellicht dat de site dat vannacht goed verwerkt. |
| 04/09/2008 @ 20:32 Anneke | school Wat een leuk feestje voor Milan! Flip de beer heet bij Elena Bram de Logeerbeer. Hihi, die juffen hebben allemaal dezelfde ideetjes. Elena's eerst schooldagen in de 2de kleuterklas zitten er op. Ze vindt haar juf tof en is heel tevreden. Zaterdag mag ze al naar een verjaardagsfeestje in een INdoor speeltuin en binnenkort mag ze zelf ook vriendjes uitnodigen voor haar verjaardag. Olivia is momenteel héél lastig. Tja 2 jaar hé! Bovendien is er een kies aan het doorkomen en daar heeft ze nogal last van. Gek, want dat is de allereerste keer dat ze last heeft van doorkomende tanden, voordien nooit. Ons weekendje was geweldig! Mooi weer, gezellig minitentje, dus knus bij elkaar. we hebben leuke wandelingen gedaan, zelfs blootvoets de rivier moeten oversteken. Bovendien hebben we het kasteel van Bouillon bezocht en daar was ook een roofvogelshow. Interessant. Vandaag ben ik bij de gyne geweest en die heeft een spiraaltje gestoken. Ik wilde van die vieze oestrogenen vanaf. Maar nu ik die bijsluiter van dat spiraaltje heb gelezen, ben ik toch niet meer zo gerust. er kan precies vanalles fout gaan. Ach dat heb je bij elke bijsluiter natuurlijk. Hoe is het met de andere mamaatjes en kindjes? Groetjes, Anneke |
| 05/09/2008 @ 11:28 yvonne | Hee Tamara, leuk dat je weer iets geschreven hebt! En zoveel in een keer! Inderdaad, een heel leuk feestje van Milan. Echt een superidee! Jullie hadden ook prachtig weer. Hij en zijn vriendjes zullen wel genoten hebben. Het snoep viel in ieder geval goed in de smaak: ze hoefden geen frietjes meer! Fijn dat ook Milan het leuk vindt op school. Je schreef dat hij nog niet zoveel vertelt: Mila vertelt ook helemaal niks. Gelukkig krijgt ze elke dag een schriftje mee waarin de dag wordt beschreven door de juf. Heel fijn, dan weet ik wat ze zo'n beetje meemaakt. Anneke, ook jullie hadden heel mooi weer op jullie tripje naar de Ardennen. Heerlijk, hoor! Martijn en ik gaan 17 september samen (zonder kids!) een paar dagen naar Madrid. Ik heb er echt reuzezin in. Kan haast niet wachten. Mijn ouders passen dan op de meisjes. Dus Elena vindt het ook weer fijn om haar vriendjes van school weer gezien te hebben. En Olivia is vervelend? Krijgt ze nu nog een kies door? Of is dat normaal... ik kan me het niet eens meer herinneren... Hier gaat alles z'n gangetje. Mila vindt het nog steeds leuk op school. Het afscheid is elke ochtend nog wel moeilijk voor haar, maar volgens de juffen zijn de traantjes snel weg. Gisteren mocht ik een ochtend meelopen. Echt superleuk! Mila was beretrots dat haar mama in de klas was. Ze heeft me alles laten zien en ik heb een gesprek gehad met de juffen en de therapeuten. Helaas was Mila niet zo lekker, dus heb ik haar aan het eind van de ochtend mee naar huis genomen. Na de boterham heeft ze maarliefst 3 uur geslapen. Gelukkig was ze hierna weer goed opgeknapt. Met Merel gaat het ook goed. Ze wil ook heel graag naar school en kan maar geen genoegen nemen met haar 2 dagdelen peuterspeelzaal. Ze is een ontzettend bijdehand meisje, dat me de oren van de kop kletst. Heel gezellig! Ze is inmiddels zindelijk, wat bij haar echt een makkie was. Ik mag tegenwoordig geen "goed zo" meer zeggen, want daar is ze nu veeeel te groot voor (zijn haar eigen woorden...). Ik ga even stoppen, moet Merel van school halen... doei doei! |
| 16/10/2008 @ 13:23 yvonne | Eh ja... ik leef nog.... (schaam, schaam)... Maar ik ben gelukkig niet de enige die weinig tijd heeft om wat te schrijven. Hoe gaat het met iedereen? Tamara, hoe gaat het met je rug? Morgen maar even lekker samen genieten in Parijs! Heerlijk hoor, die prachtige romantische stad!! Wat zielig voor Milan dat het hem even allemaal teveel is. Ik snap dat ook wel. Naar de basisschool gaan is toch weer anders dan een kinderdagverblijf en zeker als je ook nog naar de voor- en naschoolse opvang moet. Ik ben zo blij dat ik fulltime thuis ben. Ik vind het zalig om Mila 's middags op te halen en dan heerlijk met z'n drietjes thuis wat te drinken en met behulp van het schriftje verhalen uit haar krijgen. Het gaat nog steeds heel goed, ze vindt het allemaal even geweldig. Maar Mila is vooral aan het einde van de week ook erg moe. Momenteel is het hier herfstvakantie, dus ik dacht dat ze dan lekker kan uitrusten... maar zowel Mila als Merel heeft de waterpokken. Merel zit van top tot teen onder, maar heeft er weinig last van gelukkig. Mila heeft veel minder blaasjes, maar ze wordt helemaal gek van de jeuk (wat ik er ook opsmeer...) en ze kan er heel moeilijk door slapen. Verder gaat alles z'n gangetje. Martijn en ik hebben een heerlijke minivakantie in Madrid gehad. We hebben heel wat afgesjouwd in de stad, oude bekenden opgezocht en heerlijk gegeten en gedronken. Zeker voor herhaling vatbaar!!! De meisjes hadden het heerlijk met opa en oma. Verder genieten we van de vakantie. Het weer zit (tot nu toe) heel erg mee! We zijn al een aantal keertjes naar de bossen geweest, naar een hele leuke speeltuin en naar een pannenkoekenhuisje. Ook genieten Mila en Merel heel erg van fietsen. Mila op haar fiets en Merel op haar driewieler. We hebben trouwens al een hele mooie nieuwe fiets voor Merel gekocht voor haar verjaardag. Ze vindt zichzelf al veel te groot voor de driewieler en ze ruziet dus vaak met Mila om even van fiets te ruilen. Helaas voor haar trapt Mila daar niet in.... Anneke, hoe gaat het bij jullie? En Brenda, ik ben ook heel nieuwsgierig naar jouw leven met je twee kanjers! De volgende keer schrijf ik weer eerder. Beloofd!!! Groetjes, Yvonne |
| 29/10/2008 @ 13:20 Anneke | sorry, ...schaam schaam nog erger Hallookes! Ik had een tijd geen toegang meer tot deze site via mijn werk, en thuis vind ik de tijd niet om achter de computer te zitten. Bij ons alles ok. Elena zit in de 2de kleuterklas en vindt school nog steeds leuk. BIj ons in België is het deze week herfstvakantie. Ze is nu dus enkele dagen bij de grootouders en morgen ben ik een dagje thuis met haar. Olivia wil ook al graag naar school, maar dat kan pas na Pasen. Het zijn ongeloofelijke schatten als ik ze apart heb, maar samen.......; samen zijn het monsters! Ze kunnen niets van elkaar verdragen en ruzieën er op los. En als ze dan toch eens leuk aan het stoeien zijn, dan luisteren ze ook niet meer naar mij. Maar goed, dat is normaal zekers hé. Wouter begint eindelijk aanvragen binnen te krijgen en start dus op 2 januari echt als huisschilder. Zijn firma heet "Go 4 color" (ikke gevonden!). Duimen jullie mee? Bij mij op het werk is het enorm druk. Het mindert maar niet. Volgend weekend komen wij naar Nederland. We gaan samen met een bevriend koppel naar een Landal park in Limburg (Roekenbosch). Oh, ik heb jullie nog niet verteld dat we een nieuw gezinslid hebben. Nina is ons lief klein siamees poesje. Ze is super lief, het is echt ongeloofelijk hoe ze de martelingen van mijn kindjes braafjes ondergaat. Hier geen ander nieuws meer te melden. Ik lees dat Mila nog steeds graag naar school gaat en dat Milan het wat te vermoeiend vindt. Elena is ook uitgeput en bijgevolg ook snel ziek. Als je hem 's middags naar huis kan nemen, is dat eigenlijk toch ideaal! Hoe gaat het met de kindjes van Brenda en Tamara Spanje? Knuffel en tot gauw! |
| 12/11/2008 @ 21:33 Tamara spanje | Hallo! HIer ben ik dan eindelijk weer . Heb nu lekker even vakantie en heb dus even tijd om alles weer op orde tebrengen, me mails te checken en terug temailen.Ik heb helaas geen mooi weer in Nederland gehad, een dag hebben we lekker de hele dag in de tuin kunnen zitten maar de rest van onze dagen waren lekker nat! Geef niet hoor! Uiteindelijk kom ik niet voor het mooie weer, wilde gewoon afkoelen aangezien het hier zo'n lange zomer is!! Vandaag was het ietsjes fris, maar het was dan ook bewolkt, maar ik heb geen jas aangehad! Kunnen jullie nagaan! Emma heeft het reuze naar haar zin op school. Ze zijn bezig met de letters "u" en "i". Iedere keer als ze ergens een woord ziet staan met een van de twee letters moet dat natuurlijk hardop gezegt worden. Jeetje, was vliegt de tijd.... Ik heb eindelijk een beslissing genomen.... hahahaha. Me vriendin gaat deze lente proberen zwanger teworden van haar eerste kindje, me vriendin in Nederland gaat 31 Mei trouwen en wil daarna ook kijken of ze zwanger word! Dus heb ik besloten..... om me bij hun aantesluiten! In de lente gaan we het dus voor de tweede keer proberen!!!! jeetje wat stinkt het in huis!!! Kees (onze poes) zat dom voor zich uit tekijken terwijl haar staart boven een kaarsje hing....haar hele staart is verbrand!!! Ze bleeft gewoon zitten! IK schrok me rot! Emma heeft afgelopen zondag een envelop met tekeningen naar me zus gestuurd, voor Sinterklaas. Want hij is natuurlijk in Nederland straksjes niet in Spanje. Ze is wel een beetje in de war, ze roept hard dat Sinterklaas komt en haar sinterklaas is de "witte"... Dat komt omdat we hier de drie koningen vieren en ieder kind krijgt dat cadeautjes van een van de drie,meestal kiezen ze zelf de koning. Jullie weten het, drie koningen: een witte, castanje kleur harige koning en een zwarte koning. Verder gaat hardstikke goed. Zeker nu ik vakantie heb.. moet er niet aan denken dat ik maandag weer moet gaan werken, maar helaas speculaas, het moet. Buitendat merken we veel van de "crisis" bij ons op het werk zijn we nog maar met heel weinig mensen en nog steeds hebben de grote bazen over personeelkorting. Ze nemen ook geen extra werkkracht voor de komende kerst, we krijgen geen salarisverhoging dit jaar en mischien moeten een aantal mensen naar andere Eroski's (supermarkten in andere dorpen.). Toch wil ik in de toekomst naar 26 uur per week gaan, vind 40 uur toch er veel en ben vaak erg moe. Merk nu ook aan Emma dat het zo veel beter gaat tussen ons.Meer energie. ![]() Nou,mensen krijg pijn in me nek. Ik probeer van de week nog even op de site tekomen!Heb net wel even de laatste 10 mails gelezen hoor!!!! Groetjes en tot gauw! |
| 19/11/2008 @ 11:42 Anneke | je maakt ons jaloers Tamara, Geen jas aan!!! Wij moeten hier onze muts opzetten! Je maakt ons echt wel jaloers. Amaai, leert Emma al letters herkennen? Dat is bij ons pas vanaf 6 jaar denk ik. 40 uur werken is inderdaad veel hé, als je dat moet combineren met een gezin. Ik werk nu 32uur en ook dat vind ik nog te veel. Als je straks weer zwanger bent en bevallen van nr2 zal je gerust wat meer vrije tijd kunnen gebruiken. Ik hoop dat het snel gaat en dat je een vlotte zwangerschap en een wolk van een baby krijgt. Wat heb je liefst: terug een meisje of toch liever een jongetje? Wij hebben een leuk weekendje in Landal gehad. Even alle rommel van thuis en alle stress van het werk vergeten. Ik heb het de laatste tijd erg lastig. Ik ben snel over mijn toeren en begin dan hartstochtelijk te wenen. Eerst dacht ik dat het lag aan het feit dat ik nu een spiraal heb ipv de pil, maar dat kan helemaal niet want het is een koperspiraal en geen hormonenspiraal. Ik weet natuurlijk wel hoe het komt: te veel werk, te weinig tijd voor mijn kinderen en al helemaal geen tijd voor mezelf. Wouter is elk weekend aan het werken, want momenteel heeft hij een dubbele job. Enerzijds moet hij zijn opzeg bij mercedes doen tot 31/12 , maar anderzijds is hij al beginnen schilderen en dat moet dan na de uren en in het weekend. Bij ons komt er ZEKER GEEN nummer 3! Ons poesje is nu mijn 3de dochtertje en daar heb ik quasi geen last van (hihi). Hoe zit het met de andere mama's en kindjes? Zitten jullie er ook soms onderdoor? Knuffel Anneke |
| 01/12/2008 @ 13:48 Anneke | nieuwe onthaalmoeder gezocht Hallo Dames, Dit weekend is de onthaalmoeder van Olivia plots gestorven aan een longontsteking. Ze was al enige tijd verkouden en was al 2 x naar de dokter geweest omdat het niet beterde. Zaterdag kreeg ze ademnood en ging ze naar spoed. Niet lang daarna is de ontsteking die blijkbaar op haar longen zat gesprongen en ... Het was een prachtige vrouw van 46 in volle gezondheid! Ze heeft nog tot en met donderdag gewerkt en nu is ze er al niet meer! Dat stemt tot nadenken, ik denk dat ik nog wat meer van het leven ga profiteren. Nu volgt wel de stress bij het zoeken naar een andere onthaalmoeder, maar voorlopig zit ze goed bij mijn ouders. Mijn mama werkt niet meer en heeft al voorgesteld Oli bij te houden indien we niemand geschikt (en vlak bij) vinden. Gisteren zijn we naar het Sinterklaasfeest van mijn werk geweest. Dat was héél leuk en goed georganiseerd. Olivia had de tekenwedstrijd gewonnen, dankzij een tekening (knutselwerkje) dat ze bij haar onthaalmoeder gemaakt had. Ik had het haar zo graag verteld. Elena was super jaloers, ze vindt haar tekening vele mooier. hihi. De kinderen snappen nog niet wat 'dood zijn' betekent en maken er gelukkig geen probleem van. Zijn jullie al helemaal voorbereid voor de komst van de Sint? Hebben de kindjes al hun schoentje klaar? Groetjes, Anneke PS: sorry voor dit sombere bericht |
| 03/12/2008 @ 21:19 yvonne | Tjonge Anneke, wat een vreselijk verhaal... Zo jong nog en dan ineens dood. Ik krijg er kippenvel van. Akelig om om die reden een nieuwe oppas te moeten zoeken. Heb je al iemand gevonden? Trouwens bij oma en opa is toch ook heerlijk?! Hoe gaat het met jou? Ik ken je gevoel van nooit tijd hebben voor jezelf. Ik denk soms ook weleens "ik ben de slaaf van mijn kinderen".... En dan is het weekend... en dan wil Martijn ook nog eens zijn aandacht... pfff, af en toe heel vermoeiend. Soms zou ik gewoon de boel de boel eens willen laten.... Maar goed, verder gaat het prima hier hoor! De gezellige decembermaand is begonnen. Heerlijk!! Eerst Sinterklaas, dan Kerst, dat is echt mijn favoriete tijd. Merel was gisteren jarig. We hebben het afgelopen weekend gevierd en het was supergezellig. Ze is alweer 3 jaar. Wat gaat de tijd toch snel!!! Ik heb van de week nog film zitten kijken van toen de meisjes jonger waren... wat super om weer eens terug te zien! Aanstaande zaterdagochtend leggen we alle Sinterklaascadeautjes op de tafel en ik kan niet wachten tot ik die blije kindersnoetjes zie. Meteen na de Sinterklaas wil ik zo snel mogelijk een mooie kerstboom en het hele huis gezellig maken met kerstspulletjes en veel, heel veel kaarsjes. Vandaag is Mila weer gewogen en gemeten. Haar groei gaat best goed. Ze is inmiddels 92,8 cm. Haar gewicht gaat wat minder hard. Ze weegt nu 10,6 kilo. Verder begint haar eczeem weer op te spelen, dus de zalfjes heb ik weer in huis gehaald. Op school gaat het heel goed. Ze heeft het heel erg naar haar zin en ze doet het heel goed. Een aantal weken geleden mocht ik een ochtend meelopen. Dat was echt super!! Ze kan al zoveel meer dan ik denk! Tijdens de fysiotherapie liet ze me zien dat ze al zonder zijwieltjes kan fietsen!!! Dat wist ik helemaal niet. De manier waarop de kindjes hier les krijgen is zo leuk om te zien. De klas is klein, waardoor iedereen veel aandacht krijgt. We zijn inmiddels (samen met school) begonnen met zindelijkheidstraining, maar dit schiet helaas helemaal niet op. Of het lukt niet, of het interesseert haar helemaal niet. Hopelijk gaat dit wel een keertje lukken... ik heb echt genoeg van luiers! Merel daarentegen is al maanden zindelijk en 's nachts ook steeds vaker droog. Ze is nog steeds een eigenwijs en koppig meisje (van wie heeft ze dat toch....???), dat heel boos en driftig kan worden als iets niet lukt of als iets haar niet zint. Aan de andere kant is ze de grootste knuffelbeer die ik ken. Ze houdt ervan om vaak kusjes en knuffels te geven en krijgt heel graag complimentjes (ze heeft deze ook echt nodig). Op de peuterspeelzaal vindt ze het helemaal geweldig. Wat haar betreft wil ze al heel graag elke dag naar school. Ik krijg haar nooit mee naar huis als we Mila op school afzetten. Ze blijft maar in de klas spelen. Tja, en met mama zelf? Ik ben 's avonds altijd helemaal uitgeteld en heel blij als ze op bed liggen! Twee drukke meisjes van 3 en 4 jaar gaan je niet in de koude kleren zitten. Vaak gaat het goed, maar af en toe zou ik ze echt weleens achter het behang willen plakken. De ene keer spelen ze superlief met elkaar en de andere keer kunnen ze echt helemaal niks van elkaar hebben. Daar word ik dan zooooo doodmoe van. Herkennen jullie dit????? Meisjes, ik heb jullie weer een beetje bijgepraat en hoop van jullie ook weer verhalen te lezen!!! Ik weet heel goed dat tijd nu een groot probleem is bij iedereen, maar samen verhalen delen, doet heel goed!! Groetjes en hopelijk tot snel, Yvonne |
| 05/12/2008 @ 16:23 Anneke | ik herken het helemaal Hallo Yvonne, je steekt me een hart onder de riem. Ik heb er ook soms genoeg van. Enkele dagen geen mama zijn, zou me deugd doen. En ja, ook ik wil ze vaak achter het behang plakken. Olivia is net als Merel. Driftig, maar een echte knuffelbeer. Morgen is de begrafenis van haar onthaalmoeder. Gelukkig heb ik al een nieuwe gevonden. Cécile is bovendien de vrouw van een collega van mij, ze woont nog dichter bij mij (400m)en bovendien kent Olivia al 2 andere kindjes die ook daar worden opgevangen. Oef! Voor mij dus al een hele zorg minder. Vanavond, als de kindjes in bed liggen, pak ik alle speelgoed uit, zodat morgenvroeg de kindjes onmiddellijk met hun Sint- spullen kunnen spelen. December is inderdaad een leuke en gezellige periode. (wel kostelijk, maar ja, dat hoort erbij he) Wat super dat Mila al kan fietsen zonder zijwieltjes! Het is duidelijk dat ze daar op school heel erg aangemoedigd worden. Hebben de andere mama's avonturen te melden? Knuffel Anneke |
| 10/12/2008 @ 09:02 Anneke | Eerst de Sint en binnenkort de kerstman Hallo Dames, Goed Sinterklaas gevierd? Hier zijn ze weer verwend door de Sint. Maar wat een hoop chocolade zit er in mijn kast! Hij weet toch dat ik daar zo moeilijk vanaf kan blijven!! Ik doe mijn best, maar het is niet makkelijk. Hier gaat alles terug zijn gangetje. Olivia gaat naar de nieuwe onthaalmoeder en maakt er geen probleem van. Ze slaapt er wel met het knuffeltje en de tutjes en de slaapzak waarmee ze bij haar vorige onthaalmoeder sliep. Ik ben dat gisteren bij de weduwnaar gaan afhalen. Hebben jullie leuke Sinterklaasavonturen te melden? Hebben jullie al kerstcadeautjes gekocht? Ik heb ze al bijna allemaal! Goed hé. Vrijdag zetten we de kerstboom, ik hoop alleen dat ons Ninake (poes) er vanaf zal blijven. Wordt vervolgd... Groetjes, Anneke |
| 19/12/2008 @ 14:02 Anneke | snipverkouden Hallookes, Leven jullie nog?? Hier gaat alles zijn gewone gangetje. De kindjes zijn snipverkouden en er komt zelfs etter uit hun OGEN!! Raar hé. Wij zijn helemaal klaar voor het kerstfeest. Nog 3 dagjes werken en dan is het weer zover. Ons ninake(poes) is heel braaf en heeft nog niet met de speeltjes uit de kerstboom gespeeld. Gelukkig maar. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen. Groetjes! |
| 19/12/2008 @ 16:24 yvonne | Hallo! Alles gaat prima hier. De meisjes zijn ontzettend verwend door de Goedheiligman. Ook bij de opa's en oma's waren ze niet vergeten. Alles heeft weer een plekje gekregen en ze spelen er goed mee. Dat is toch altijd weer de vraag.... De kerstboom staat hier ook weer en vanmorgen heb ik bij Merel op school samen met haar een kerststukje gemaakt. Heel gezellig! Gisteravond hadden we kerstviering bij Mila op school. Dat was echt een hele belevenis! Ze hadden de hele school omgebouwd en in alle klassen hadden ze thema's. Mila en Merel vonden het fantastisch en hebben hun ogen uitgekeken. Ook Martijn en ik hebben genoten. De kindjes lagen laat in bed, maar waren vanmorgen toch weer vroeg wakker. Nu is de kerstvakantie begonnen, heel gezellig natuurlijk, maar dit betekent wel 2 meisjes fulltime thuis.... Hopelijk denken ze aan de kerstgedachte en zijn ze een beetje lief tegen elkaar.... Ik wil deze vakantie een dagje naar de winterefteling. Lijkt me zo leuk: de efteling in wintersfeer. Martijn kan helaas geen vrij nemen, dus ga ik mijn moeder vragen of ze zin heeft. De kerstcadeautjes heb ik bijna allemaal, dus wat mij betreft kan de Kerst beginnen!! Wat gaan jullie allemaal doen?? Wij gaan een dagje gourmetten en een dagje naar mijn schoonzus. Kerstavond doen we altijd cadeautjes met mijn ouders onder het genot van een lekker hapje en een drankje. Anneke, fijn dat het zo goed gaat met Olivia bij de nieuwe onthaalmoeder. Dat is toch altijd weer spannend. Verder geen nieuwtjes hier. Groetjes en hele fijne feestdagen voor iedereen!!! |
| 24/12/2008 @ 10:56 Anneke | Prettige Kerst en veel geluk in 2009! Hallo Mamaatjes en lieve kindjes, Ik wens iedereen een gezellige kerstvakantie en een gezond en gelukkig jaar 2009. Yvonne, bedankt voor het leuke kaartje. Olivia heeft het een mooi plaatsje in de boom gegeven. Daag! |
| 02/01/2009 @ 13:03 yvonne | Hallo!! Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar toegewenst voor 2009!!! Heeft iedereen een fijne Kerst gehad? Hier was het weer heerlijk gezellig. Kerst is echt een van mijn favoriete feesten! We hebben lekker gegeten en intussen gezellig bijgekletst met familie. Mila en Merel vonden het ook heel erg leuk. Vandaag is alweer de laatste vakantiedag en ze zijn erg lief en makkelijk geweest. Het viel me reuze mee!! Oudejaarsavond waren we thuis. Om 23.45 uur hebben we de meisjes wakker gemaakt, gezamelijk geproost op het nieuwe jaar en daarna vuurwerk gekeken. Ze vonden het helemaal fantastisch! Verder eigenlijk helemaal geen nieuwtjes. We hebben een fijne vakantie gehad en zijn veel buiten geweest. Groetjes, Yvonne |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Wij beginnen in oktober! Jullie?

. Heb nu lekker even vakantie en heb dus even tijd om alles weer op orde tebrengen, me mails te checken en terug temailen.
Nou,mensen krijg pijn in me nek. Ik probeer van de week nog even op de site tekomen!