< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Overgewicht en zwanger worden

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Overgewicht en zwanger worden
24/09/2008 @ 08:57
leentjesspirit

Online Status
zo ik ben weer uit mijn bed en nee niet al te zeer verwend hoor!
ik was afgelopen woensdag spontaan flauwgevallen(dat doet ze anders nooit!)en heel erg slapjes mijn vent schrok zich een ongeluk dacht dat ik doodging of zo maar ik was zelf vergeten om mijn zout gehalte bij te vullen,met al dat spugen en diaree dus als een plumpudding lag ik gestrekt in de badkamer en daarvoor bij een vriendin

dat schiet lekker op,maar goed nieuws ik doe het weer mijn bloeddruk was wel wat hoogmaar dat komt omdat ik praktisch zoutloos eet en nu aan de cupa soup moest en zoute dropvoor het flauwvallen

liseloere
wat balen dat je niet zwanger bent wel goed dat ze eindelijk iets verder gaan en dat je nu aan de volgende stap bezig bent
ik weet niet hoelang je al bezig bent,maar de processen hebben altijd tijd nodig dus als je weer wat hoop hebt go for it !

dieltje ik zal voor haar duimeniedere vrouw die er aan toe is en er goed voor kan zorgen zou het toch zonder problemen moeten kunnen worden

het is gewoon nog steeds het mooiste wat er bestaat op de wereld tot de volgende keer maar weer xx

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 15:33
jetje

Online Status Stuur bericht
Dag lieve meiden
Dag allemaal,

Zo weer eens een berichtje van mij, SORRY het is heel lang geleden!!!

Heb een hoop gelezen zeg, zoveel gebeurt als je zolang niet op het forum bent geweest!

Lieve lisolore, ik weet niet wat ik moet zeggen, behalve dat ik erg vaak aan je denk en als iedereen dan zo positief is en het dan weer niet is gelukt dan is dat verschrikkelijk, want je houd natuurlijk hoop en dat is maar goed ook!!! Want ooit ja echt ooit komt het voor ons ook voorbij!!!!!

Dieltje, wat vliegt de tijd voorbij alweer 30 weken zwanger, nog eventjes en je hebt gewoon lekker een paar weken verlof, echt een feest om naar uit te kijken toch?? Heb alleen nog steeds geen dikke buik foto's voorbij zien komen
Hoe is het gegaan met je schoonzusje?? Hopelijk heel goed nieuws??

Leentje, voel je je alweer wat beter? Wat vervelend dat je een paar x was flauwgevallen, maar niet zo gek na het verhaal!

Nou mijn update, heb een fantastische vakantie gehad, echt geweldig super gezellig en heerlijk ontspannen!!!
Nog een nieuwtje heb een nieuwe baan per 1 november, ben gevraagd voor een functie en daar heb ik natuurlijk ja op gezegd!! Echt leuk en heel veel zin in!!!
Voor de rest nog geen idee, we blijven duimen draaien, maar ja we zien wel, door mijn nieuwe baan en de verbouwing van ons huis ben ik er minder aan gaan denken, dusss wie weet is dat toch positief!

Lieve meiden ik wens jullie allemaal een fijn weekend, wordt mooi weer, dus we kunnen nog wat energie van buiten halen!!

Dikke voor jullie

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 14:50
Liselore

Online Status Bekijk profiel
Hi sweeties,

Dieltje, het doet me goed te lezen dat je zo met ons meeleeft (niet alleen ik maar voor iedereen). Jij hoeft nog maar een paar weken te werken en je mag je gaan voorbereiden op het nieuwe gezinsleven. Stiekem ben ik wel een beetje jaloers, euhm, gezonde jaloezie dan he!

Leentje, dat is schrikken, flauwvallen, aiii.
Hoe gaat het nu, je zit in de groene periode.... Dus doe je best.
Je vroeg hoelang wijal bezig zijn... Nou in totaal deze maand precies 4 jaar, waarvan de laatste jaar en 8 maanden echt. Daarvoor had ik door mijn overgewicht nooit een cyclus... Niet te lang bij nadenken.

Jetje, een nieuwe baan gefeliciteerd, wat ga je doen?
Wie weet helpt het je wel, een andere baan, een verbouwing van het huis..... en een ........ Ik duim voor jullie

Ik moet woensdag weer naar het ziekenhuis, krijg dan weer een follikel meting. Vandaag 2 mooie eitjes rechts van 20mm en 14mm. Woensdag hoor ik dan ook wanneer de Pregnyl gezet gaat worden en wanneer en hoe de KI zal zijn...... We hebben allebei goede hoop, het gaat ons lukken....

Liefs Liselore

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 23:06

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey leentje,
O jakkes meid,heb je je niet bezeerd toen je flauw viel???
Ach je arme man,die schrok zich natuurlijk een hoedje!!!
Word je bloeddruk nu gecontroleerd of voel je je wel weer goed.
Hoe gaat het met het afvallen,zo door de griep niet echt te volgen denk ik he???
Beterschap en je ventje niet meer zo laten schrikken hoor,hihi!!!

Hoi Jetje,
Welkom thuis!!!
Nou nog best weer ook he,het regend in elk geval nog niet de hele dag,hahaha!!!
Je bent zeker weer verschrikkelijk bruin geworden?!?!
Gefeliciteerd met je nieuwe job,lekker he effe weer wat nieuws in je leven!!
Fijn dat je uitgerust ben en ontspannen!!
Hou dat gevoel lekker vast meid!!!

Hey Liselore,
De steun die ik van jullie heb gehad is voor mij heeel waardevol geweest en dat geef ik graag terug en dan nog is dit een peuleschilletje!!!
Gohh nu alweer mooie eitjes,dat is toch een goed teken he??!!
Jullie goed hoop gaat beloond worden,let maar op!!!

Mijn schoonzusje is geopereerd.
Ze hebben één eileider weg gehaald,die was helemaal kapot door cysten.
Littekens weggehaald van de baarmoederwand maar er is nu hele goed hoop dat ze binnen een half jar vanzelf zwanger zullen zijn!!!
Zou dat effe gaaf zijn,ik hoop het met heel me hart!!!

Dag lieve meiden

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 11:11
Liselore

Vanavond wordt de Pregnyl gezet.....

Vandaag vroeg de gyn. die bij mij de follikel meting deed, wat er volgens mij nu verder afgesproken was. Ik vertelde, na de Pregnyl een samenlevingstest en dan de KI....Dit was volgens haar onmogelijk....Heb ik weer. Ik heb haar uitgelegd dat dat is wat ik uit het gesprek vernomen heb. (en mijn hubbie ook). Zij dacht dat het voor de volgende ronde zou zijn. Ik snap er nu helemaal niks meer van.
Maar vanmiddag of morgen wordtik gebeld door mijn eigen Gyn. ook degene die ons ingelicht heeft over de KI. Hoe het nu verder gaat.
jullie met mij mee

Liefs Liselore

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 16:09
Dieltje

Zeker ik duim!!!
Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 12:15
Liselore

Woensdagmiddag ben ik gebeld door een verpleegkundige van de afdeling, (mijn Gyn. was 3 dagen op congres) zij moest mij het slechte nieuws brengen. Deze ronde dus geen KI..... Waarom niet kon zij mij ook niet duidelijk vertellen. Ik heb nog wel gevraagd of zij mijn status dan niet aan een andere Gyn. kon laten zien wat die ervan zou zeggen, maar dat mochten ze niet doen. Elke arts is een bekwame arts..... Tja, zij kan er ook niets aan doen, dat zij juist de slecht nieuws boodschapper is.......M
Vanmorgen weer een samenlevingstest gehad, deze was beter dan de vorige keer, niet supergoed, maar wel te testen, gelukkig zag de Gyn. nog levende zwemmertjes, in het beetje slijm wat ik had.

Ik heb hem gevraagd waarom de ene arts (mijn eigen Gyn) zegt een samenlevingstest en KI, en de andere dat tegenspreken. Volgens hem is de kwaliteit van de zwemmers die dan geinsemineerd gaan worden, minder, omdat er dan maar 12 uur tussen de ene zaadlozing en de andere zaadlozing zit, deze tijd is niet lang genoed om nieuwe goede zwemmers aan te maken......

Nu is het dus wachten en wachten, er bestaat een goede kans......

Laten we het hopen

Liefs Liselore

[Laatst gewijzigd door Liselore - 03/10/2008 @ 12:15] - Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 19:35
leentjesspirit

Online Status
nou zeg weten die gyns daar wel wat voor stress ze jou bezorgen zo ach ook dit is weer een knap kunstje mensen werk he!
ben wel b lij dat de samen levings test wel gelukt is nu
ik steek eenvoor je op denk aan je hopelijk heb je de ki niet nodig nu!

hey jetje lekker dat je een nieuwe baan hebt dat verzet de zinnen wel even. schiet de verbouwing al op?hou het nu verder nog maar even rustig we duimen ok voor jou

hoi dieltje ik ben blij voor je schone zus dat alles goed is gegaan het zou een heel mooi kado zijn als het spontaan zou lukken

ik ben weer volop aan het werk in het nachtleven nog 2 tegaan dan weer avonden tot de volgendde werk ronde ben nu wel weer verkouden,ik rol van het ene in het andere,maar cdat kan de pret niet drukken
ik heb al een tijd 3 weken geen sportschool gezien,omdat ik niet fit ben,wel balen maar ik moet wel rustig herstellen anders gaat het weer mis he,en daar zit ik niet op te wachtendus rustig aan en tot horens

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 10:58
Liselore

Wat is het hier rustig...........

Leentje, dat haal je wel weer in, het sporten bedoel ik. Sporten als je niet helemaal fit bent, is niet fijn. Hoe gaat het met je dieet?
Je zit bijna aan je NOD, wat denk jezelf?

Jetje, hoe gaat het met jou? nog een paar weken en je mag aan je nieuwe baan beginnen.

Dieltje, het gaat hard, zeg! Hoelang moet je nog werken?

Ik mag dadelijk weer aan de bak, 2 avonddiensten, daarna 5 dagen vrij... Ben er echt aan toe. Heerlijk uitslapen en alleen doen waar je zin in hebt.
Mijn Pregnyl is alweer een week geleden en ik heb het gevoel dat ik allerlei dingen voel die ik normaal niet voel. Verwarrend he! Maar ik heb al 3 dagen een gevoel alsof er een steen in mijn onderbuik zit, niet hard maar een zwaar gevoel. Af en toe een krampje....
Maar goed ik zal het me wel inbeelden....
Dinsdag heb ik opgepast op de van mijn vriendin, het was heerlijk weer ben dus een flink stuk gaan wandelen. Loop ik daar langs de basisschool, die ging net uit... dus erg druk, komen er een aantal kinderen op mij afgerend en vragen of ze even naar de baby mogen kijken. Hoe heet ie. Ik zeg zonder erbij na te denken... Dit is onze Noud..... Maar goed dat ik daar niemand ken ik dat dorp.
Maar ik heb genoten van het manneke. (hij is nu 9 weken oud) een schatje......
Ben ook blij dat mijn vriendin mij niet ontziet en mij regelmatig vraagt op ik wil oppassen. Tegelijkertijd kan ik weer ff mijn hartje luchten.

Liefs Liselore

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 12:48
leentjesspirit

Online Status
hay liselore.
ik denk dat het wederom niet gelukt is,ik heb weer van die opvliegers die krijg ik vlak voordat de nod begint.maar we wachten met smart..

ik heb het dieeten even laten varen eerst me weer wat fiotter voelen dan gaat de rest vanzelf weer wat beter!

ik hoop dat baby voortekenen zij hoor dat zou een feestje waard zijn,je voelt wat je voelt dus rustig aan met piekeren

groetjes van mij voor jou

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 11:47
leentjesspirit

Online Status
hoi dames
ik heb er vanmorgen een testje tegenaan gegooit maar deze gaf aan niet zwanger maar nu ook nog geen nod,dus afwachten op de menstruatie,k heb wel al een aantal dagen buikpijn enzo,maar nu is er nog niets dus eeffe een update groetjes

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 16:53
Liselore vanaf een andere pc

He, Leentje, het blijft dus nog spannend. Blijf hoop houden.

Ik heb al een aantal dagen (bijna een week) een gevoelige onderbuik, en zeker als ik mijn buik inhoudt is het extra gevoelig. Stiekem hoop ik op het hele goede nieuws, maar iets in mij zegt dat ik ook het slechte nieuws kan verwachten we zullen zien
Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 21:51

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey wat een spannende ontwikkelingen hierzo!!

Eigelijk kan ik niet veel meer zeggen dan dat ik duim en natuurlijk hoop dat jullie me snel opvolgen met goed nieuws!!

Hou me op de hoogte he!!

Ze draaien over uren hoor!!!

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 08:39
leentjesspirit

Online Status
dit was nou echt zoiets als hopen tegen beter weten in herkenbaar he!!!
volgende keer maar weer,ik hoop voor jou beter zet m op hoor!

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 10:48
Liselore

Ahhh. shit zeg! Leentje, ik denk aan je.

Dieltje, hoelang moet je nog werken?

Ik hoop ook tegen beter weten in, ben ik bang.
Mijn vorige cyclus heb ik ook op woensdagavond de Pregnyl gehad, ik kreeg ik 12 dagen later mijn . Nu heb ik weer op woensdagavond mijn Pregnyl gehad, en tot nu toe geen tekens, ja alleen dat rare gevoel in mijnonderbuik dat nu al meer dan een week heb.....

Ik moet zo naar de dietiste, ik krijg denk op mijn sodemieter, ben door al die hormonen pillen en injecties ongeveer 3 kilo aangekomen. Maar dat maakt mij niet uit, als onze wens maar ooit in vervulling gaat. Natuurlijk baal ik ervan, maar ik gan hierdoor echt niet bij de pakken neer zitten.

Tot snel, ik moet vliegen

Liefs Liselore

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 10:14
Dieltje

Ach leentje,
Wat balen zeg!!
EEn hele grote knuffel jou kant op!!
Ik hoop echt dat het geluk op dit forum eens toe mag slaan!!

Liselore,
Jammer dan van de kilo's he!
Je weet waarvoor je het doet en geloof me als je zwanger bent ben je zo misselijk dat die drie kilo zo weer weg zijn,natuurlijk geen aanrader maar zo werkt het wel!!

Ik mag 11 nov met verlof,kijk er enorm naar uit want word nu toch wel wat zwaarder!!

Dag dag
Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 10:29
Liselore

ARGH......

2.5 kg erbij.
Net wat je schrijft Dieltje zolanghet maar ergens goed voor is.
De krampen zijn helemaal verdwenen, zo ook het zware gevoel in de onderbuik. Dus we wachten maar weer af...... Iets wat we ook al heel lang doen.

11 nov. da's nog een klein maandje. Lekker hoor.

Liefs Liselore

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 14:09
Dieltje

Hey meis,
Niet vergeten dat hormonen veel kunnen rommelen aan je gewicht he!!
Dat zodra je daar mee stopt die kilo's er ook weer af zijn!!

Ja wachten en geduld hebben,wie die woorden bedacht heeft zou je toch een knal willen geven he!!
We willen niet wachten en geen geduld hebben het leven is al zo kort!!
Maar ja niemand die daar iets aan kan doen!!

Ik blijf duimen,wat je ook voelt ooit moet het geluk je toe lachen!!

Link naar deze reactie
18/10/2008 @ 08:55
Liselore

Weer die stomme
Weer een maand voorbij
Weer ontzettend verdrietig
Weer ontzettend voor de gek gehouden door mijn eigen lichaam

Waarom worden wij telkens zo teleurgesteld
Waarom duurt het allemaal zo lang
Waarom zit het niet gewoon eens een keertje mee
Waarom wij.....
Waarom......

Liselore

[Laatst gewijzigd door Liselore - 18/10/2008 @ 08:59] - Link naar deze reactie
18/10/2008 @ 10:15
jetje

Online Status Stuur bericht
Lieve Liselore
Ik weet niet wat ik tegen je moet zeggen, maar alleen dat ik het ontzettend klote voor je vind!!! Echt waar dit is zo verdrietig en ik snap heel goed dat je met al die vragen zit!!

Praat er goed over met je man en hier of met vrienden, want dat helpt je door de moeilijke momenten heen!!

Ik geef je een hele dikke kus!!

[Laatst gewijzigd door jetje - 18/10/2008 @ 10:16] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >