< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's uitzet » Luiers van lidl of kruidvat?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's uitzet
Luiers van lidl of kruidvat?
07/10/2008 @ 12:03
Marge

Online Status
Geprobeerd: pampers, kruidvat, delhaize, carrefour.

Beste voor ons: carrefour! Even fijn als pampers maar minder lekjes van BV-stoelgang en minder doordringende pipi-geur...

Bij geen enkele luier allergische reacties of rode billetjes...

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 12:05

pampers
hoi,

ik moet zeggen dat ik persoonlijk altijd best geweest ben met de luiers van het kruidvat. Dit was de enige luier waar mijn dochtertje geen uitslag van kreeg.

Groetjes
Elke
mama van Luna
Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 18:08
wendyke

Online Status
hier ook luiers van het kruidvat durf ook wel eens pamperbroekjes kopen van lidl omdat mijn zoontje er enkel nog 's nachts nodig heeft

en bij geen een van de beide winkels problemen van roodheid e.d.

groetjes wendyke

ps als mijn kinderezn pas geboren waren kocht ik wel echte pampers new born

Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 22:40

Online Status Stuur bericht
Hier kruidvat
Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 22:46
mienemien

@mama an: je had dit al es gezegd

Ik denk dat ik bij kruidvatluiers ga blijven...

Blijkbaar gebruiken ze in de creche van de meter van luka ook kruidvatluiers, dus t zullen echt wel goeie zijn!

Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 22:48

Oeps sorry je hebt gelijk.
Das dan wel heel overtuigend kruidvat
Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 10:53
Glientje

Online Status Bekijk profiel
hier lidl luiers voort moment en nog geen problemen mee gehad.
Pampers baby dry stinken erg als er urine inzit.

Link naar deze reactie
17/10/2008 @ 12:31
rachel

Online Status
Mijn zoontje heeft altijd luiers van de kruidvat. Heb wel eens van de Lidl geprobeerd maar daar kreeg hij uitslag van. Vind ze ook erg veel van plastic.

Link naar deze reactie
21/10/2008 @ 09:16
Glientje

Ik heb ondertussen ook de luiers van het kruidvat gekocht en vind ze voorlopigecht wel goed. Beter dan die van de lidl, ze zijn minder stug vind ik.
Mijn jongen heeft nog geen last gehad van beide luiers. Ik zal int vervolg dus gewoon kruidvat of lidl kopen afhankelijk van waar er aan biedingen zijn en waar ik toevallig passeer.
Ik heb natuurlijk pech, ik woon dicht bij veel winkels maar natuurlijk geen lidl of kruidvat .

Link naar deze reactie
21/10/2008 @ 10:00
mienemien

@glientje: bij kruidvat zijn heeeel dikwijls promoties op de luiers...
Ofwel in NL ofwel in BE...
Ik sla dan altijd wat luiers in, dan scheelt toch ook weer een pak...! vorige week was er in BE promo, en dat heeft me toch weeral 5 EUR bespaard op 2 pakken van 42 luiers...
Wat mij ook opgevallen is in NL: zwitsal is daar een pak goedkoper! In BE kocht ik het niet omdat ik het heel duur vond, maar in NL heb ik een deel ingeslagen! Op dat moment koste in NL een flacon van 400 ml minder dan een flacon van 200 ml in BE, en het ruikt zo goed!

Link naar deze reactie
21/10/2008 @ 10:51
Eefje

Hier nog maar een reactie!

Ik gebruik al vanaf de geboorte van Tijn Kruidvat luiers! Deze bevallen echt prima. Ik heb die van de Lidl ook geprobeerd maar vond deze niet sterk genoeg. Hij lekte er sneller door.
Sinds een aantal maanden heb ik voor Tijn 's nachts wel de echte Pampers Baby Dry, met extra slaaplaagje, omdat hij het i n de KV luiers niet droog hield.

de doekjes van de Lidl, blauwe verpakking, vind ik nu echt ideaal. Ze zijn vochtiger dan de KV doekjes. Erg handig voor van alles, van vieze gezichtjes tot billen.
Voor de nieuwe baby koop ik wel weer de Kv doekjes. Ik ben bang dat die van de Lidl te vochtig zullen zijn en uitslag veroorzaken.

Ach, tis altijd wat en voor ieders is er wel een merk dat hem/haar goed zint!

Eefje

Vermoedelijke bevalling op 10/12/2008.
Al 44 weken en 2 dagen zwanger (110.75% ver), nog 4 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
21/10/2008 @ 17:22

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Wij hebben tot nu toe altijd al luiers van Pampers gehad, en enkele luiers van Huggies om uit te testen.
Heb nu een pak luiers van Huggies gekocht en een pak van Kruidvat.
Hij heeft al 1 luier aan gehad van kruidvat en geen problemen mee gehand.
Huggies zijn ook goed vind ik.

Link naar deze reactie
23/10/2008 @ 10:37
Nicky

Luiers ter overname
Dames,

ik heb nog 4 pakken Libero baby soft luiers maat 2 (3-6 kg) over.
Mijn mannetje groeide toch sneller dan ik gedacht had.

Kosten: 4 pakken voor E 22,50

af te halen in Arnhem, Gelderland NL.

Indien interesse, stuur me dan even een berichtje
groeten Nicky

Link naar deze reactie
23/10/2008 @ 10:43
Glientje

@mienemien: ja tis speciaal omdat ze in promotie stonden dat ik dacht: nu ist de moment om ze te proberen.

Link naar deze reactie
23/10/2008 @ 11:03
Liesje

hoi,

mijn schoonzusje gebruikt ook de luiers van kruidvat en is er zeer tevreden mee! Ik voorlopig nog gene maar zal die zeker ook proberen!

Link naar deze reactie
23/10/2008 @ 11:27
Britt

Vanaf welke maat hebben ze pampers in de lidl? Van de kleinste maat al? Alvast bedankt!

Link naar deze reactie
23/10/2008 @ 15:21
Miranda

Lidl heeft luiers vanaf maat 3. Je moet dus eerst nog de andere merken proberen Hier kreeg de kleine meid gelijk uitslag van de Lidl-luiers. Wij zijn toen weer overgestapt naar de Kruidvat luiers.
Maar nu was er laatst een aanbieding bij Trekpleister: 3 pakken Pampers voor €17. Tja, daar kan geen Kruidvat tegenop!
Ik ben zeker blij met de baby-dry pampers voor 's nachts. Kan je met een gerust hart iedere ochtend de kleine uit bed halen!

Groetjes, Miranda en Daphne

Link naar deze reactie
31/10/2008 @ 19:38
Glientje

Wij hadden vandaag het eerste lekje! Een vuile kaka vlek op zijn bodytje. Hij droeg een lidl pamper. Maar ik heb gezien dat ze de pampers hebben vernieuwd. Het was nog 1 van de oude soort.

Link naar deze reactie
31/10/2008 @ 20:50
nathalie

@Didi: hier carrefourpampers en wel erg tevreden over!! vind ze ook heel erg mooi met dat felgroene! nooit geen lekjes gehad (wat ik wel heb met babydry pampers 's nachts)!

een echte aanrader

en wij hebben al lidl, kruidvat, colruyt, ... gehad!

Link naar deze reactie
31/10/2008 @ 21:05

ik had voorbije nacht voor de eerste keer een kruidvatluier gebruikt en deze morgen was alles nat! had ook de indruk da die nogal klein uitvallen. neem je die best altijd een maat groter? had volgens gewicht genomen (nr 4, vanaf 8kg) maar seppe is wel ne lange smalle dus misschien toch een groter? bij pampers heeft hij ook maatje 4, vandaar da ik daar bij bleef. kan deze nu wel overdag opgebruiken, maar wil niet elke keer een verkeerd pak kopen want dan moet ik ze ook maar gewoon weggooien.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]