Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/10/2008 @ 12:03 Marge | Geprobeerd: pampers, kruidvat, delhaize, carrefour. Beste voor ons: carrefour! Even fijn als pampers maar minder lekjes van BV-stoelgang en minder doordringende pipi-geur... Bij geen enkele luier allergische reacties of rode billetjes... |
| 07/10/2008 @ 12:05 | pampers hoi, ik moet zeggen dat ik persoonlijk altijd best geweest ben met de luiers van het kruidvat. Dit was de enige luier waar mijn dochtertje geen uitslag van kreeg. Groetjes Elke mama van Luna |
| 09/10/2008 @ 18:08 wendyke | hier ook luiers van het kruidvat durf ook wel eens pamperbroekjes kopen van lidl omdat mijn zoontje er enkel nog 's nachts nodig heeft en bij geen een van de beide winkels problemen van roodheid e.d. groetjes wendyke ![]() ![]() ps als mijn kinderezn pas geboren waren kocht ik wel echte pampers new born |
11/10/2008 @ 22:40![]() | Hier kruidvat |
11/10/2008 @ 22:48![]() | Oeps sorry je hebt gelijk. Das dan wel heel overtuigend kruidvat ![]() ![]() |
| 12/10/2008 @ 10:53 Glientje ![]() | hier lidl luiers voort moment en nog geen problemen mee gehad. Pampers baby dry stinken erg als er urine inzit. |
| 17/10/2008 @ 12:31 rachel | Mijn zoontje heeft altijd luiers van de kruidvat. Heb wel eens van de Lidl geprobeerd maar daar kreeg hij uitslag van. Vind ze ook erg veel van plastic. |
| 23/10/2008 @ 10:43 Glientje ![]() | @mienemien: ja tis speciaal omdat ze in promotie stonden dat ik dacht: nu ist de moment om ze te proberen. ![]() |
| 23/10/2008 @ 11:03 Liesje ![]() | hoi, mijn schoonzusje gebruikt ook de luiers van kruidvat en is er zeer tevreden mee! Ik voorlopig nog gene maar zal die zeker ook proberen! ![]() |
| 23/10/2008 @ 11:27 Britt ![]() | Vanaf welke maat hebben ze pampers in de lidl? Van de kleinste maat al? Alvast bedankt! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Luiers van lidl of kruidvat?

.