< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » wie ook uitgereknd rond 28 maart 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
wie ook uitgereknd rond 28 maart 2008
15/10/2008 @ 09:51
Heidi

Online Status Bekijk profiel
Ik mag ook de 20ste voor mijn echo en hopelijk kunnen we dan ook het
geslacht zien. Ben wel eens benieuwd maar eigenlijk speelt het geen rol.
Jaja de babybeurs daar krijgen ze me niet meer naar toe!!!
Van mijn gewicht mag ik nog niet echt klagen ben een kilo of 2 verdikt maar mijn kleren he das niet te doen ik moet echt al zwangerschapsbroeken dragen of ik zit de ganse dag op mijn ongemak.

Mickje,je hebt geluk dat je nu in vakantie bent zou ik ook best kunnen gebruiken!!

Ik heb steeds pijn in mijn onderrug vandaag is het wel heel erg zelfs als ik stap doet het pijn hopelijk gaat dat rap over maar vrees ervoor

Hier op mijn werk ook strubbelingen omdat ik na bevallingsverlof 15mnd 4/5 ga werken en wil de vrijdag om mijn ventje dan ook thuis is kunnen we samen genieten maar er is hier nu reeds iemand die ook die dag neemt al bij al zal het maar 4mnd zijn ik weet niet of je werkgever je een dag kan weigeren????

Groetjes

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 16:44
Evy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey dames

Fanny, ik ga deze keer bevallen in Lier, ik ben verleden keer bevallen in Malle, wel heel tevreden, maar ik ga deze keer met zelfstandige vroedvrouw bevallen en degene bij wie ik ga doet bevallingen in Lier, vandaar...

Heidi en Poekie spannend de 20e echo... ik mag de 22e gaan, mss dat wij dan ook het geslacht weten, we zien wel he...

Heidi ik vrees dat je werkgever echt akkoord moet gaan met de dag hoor; mss best eens horen bij je vakbond
en je rugklachten, ik hoop dat je geen bekkeninstabiliteit hebt zoals ik... daarstraks naar de dokter geweest en nu thuis tot einde volgende week en dan zien we wel weer... en kine doe ik ook al.. ach ja rusten eh

qua kilo's denk ik dat ik nu terug op mijn begingewicht sta... maar bij Torben was ik nu al 2 kilo bijgekomen...

en hoe is het verder met jullie?

groetjes
Evy

Link naar deze reactie
20/10/2008 @ 12:09
Poekie

om 17u hebben we onze volgende echo!!! hopelijk is alles ok en weten we dan het geslacht.

groetjes

Link naar deze reactie
20/10/2008 @ 20:45
Poekie

ja zoals jullie zien op mijn banner wordt het een zoon!!

en jij Heidi ? hebben ze het kunnen zien?

groetjes

Link naar deze reactie
21/10/2008 @ 08:47
Heidi

hallo,

hartelijk gefeliciteerd met je zoontje!!!

Wij zullen nog een maandje moeten wachten vrees ik.
er zat heel veel beweging in de baby maar de beentjes die
bleven stevig toe,de gyn heeft wel een kwartier geprobeerd om te
kijken op alle mogelijke manieren maar neen hoor ons beebje laat
ons nog even in spanning...maar anders was alles inorde hoor het is nu 15.9cm en weegt 156gr. Straks bellen voor een nieuwe afspraak en
dan is het natuurlijk terug afwachten he maar vind het eigenlijk
wel spannend dat we nog niks weten

Groetjes

Link naar deze reactie
21/10/2008 @ 10:06
Poekie

Hey Heidi

Wat een sloeber is het die kleine van jullie! zich zo verstoppen!!
Bij ons heeft hij ook heel lang moeten zoeken en zelfs even een replay moeten doen in slow motion.
Het is echt een heel zotte jongen daar vanbinnen!

groetjes

Link naar deze reactie
22/10/2008 @ 13:46
Evy

heyhey

Poeki gefelciteerd met je zoon!!!

Heidi jij nog even geduld hebben ...

wij mogen deze avond nog eens terug en gyne ging proberen te zien wat er in de buik zit... ben best wel benieuwd hoor... een zus of broer voor Torben... spannend

grtz
Evy

Link naar deze reactie
22/10/2008 @ 15:49
Fanny

Online Status
Hey dames!

Poekie & Heidi, blij dat alles super gaat met jullie kleintje.

@ Poekie... een jongen, leuk! Hier in de omgeving worden precies enkel meisjes geboren...

@ Heidi... eigenlijk wel best grappig dat je kleintje zo geheimzinnig wil doen Volgende keer kunnen ze het mss wel zien. Nog even in spanning afwachten zeker

@ Evy... veel succes vanavond, hopelijk blijft de echo laaaaaaang duren Zodat je je kleintje lang kan bewonderen!

De foto voor op de voorzijde van ons geboortekaartje is al ontworpen. En ik ben er zooooo blij mee

Zijn jullie al verder geraakt met kaartjes, doopsuiker enz?

Link naar deze reactie
22/10/2008 @ 19:14
Mickje

Online Status Stuur bericht
Hoihoi

Poekie, gefeliciteerd!! Een zoontje op komst, leuk zeg!

Heidi, jullie kleintje wil denk ik nog even een verrassing blijven, hihi!

Wij hebben 12 november de 20-weken-echo, maar we hoeven niet te weten wat het geslacht is. Toen ik net zwanger was vroeg ik dat aan mijn vriend (ik had al zoiets van; ik hoef het niet te weten, maar als hij het heel graag wilt, dan vind ik het ook prima), en hij zei meteen dat hij het niet wilde weten. Dus voor ons nog een weekje of 23 geduld hebben!

Evy, veel plezier met de echo! Is alles goed? En weten jullie al wat meer? of ?????

Ik voel me gelukkig steeds beter, ik hoefde vorige week maar een keer over te geven (was er wel eerste 1,5 dag erg misselijk door, maar toen ik gespuugd had was het ineens over).
Tegenwoordig eet ik weer redelijk normaal (2 crackers) 's morgens! Ik heb echt weken gehad dat ik mezelf echt moest dwingen om iets te eten (kwam er daarna toch weer uit....).
Merk dat ik daardoor meer energie heb!
Wat de kilo's betreft, ook ik was flink afgevallen (ruim 5 kilo) en zit nu nog 1,5 kilo onder mijn begin gewicht, dus het gaat de goede kant op.
Ik was trouwens ook wel een paar kilo aangekomen sinds ik stopte met de pil.

Fanny, al foto's voor het geboortekaartje! Wat leuk zeg!
Wij zijn nog bezig met het uitzoeken van een wagen en kamertje.
Wat betreft de wagen gaan we denk ik voor een Mutsy Urban Rider.
Wat voor kinder/wandelwagens hebben jullie?

Ohja, en misschien een hele domme vraag hoor..... ... maar wat zijn doopsuikers precies??????

Groetjes, Mickje

Link naar deze reactie
22/10/2008 @ 22:01
Evy

hey dames

de echo was heel goed, beebje stelt het heel erg goed in mijn buik en ligt mooi op schema... en ja de gyne heeft al een uitspraak gedaan maar ga het nog even voor mezelf houden binnen 3 a 4 weken een structurele ( 3D) echo en dan weten we het zeker mss dat ik dan iets verklap

Fanny, wauw al zo snel een ontwerp voor je geboortekaartje, nu ja bij ons is het afhankelijk van de naam en van eht geslacht, wij maken zelf iets op basis van de betekenis van de naam vandaar... Doopsuiker ga ik zelf weer maken deze keer maar ga er nog niet aan beginnen... Ik haal alles weer bij Ava, net zoals bij Torben en een hele goede vriendin van me schrijft normaal de naamkaartjes in kaligrafie

Mickje doopsuiker zijn de suikerbonen, is een gewoonte in België, bij jullie is het beschuit met muisjes he . In België krijgt iedereen die op bezoek komt een doosje met suikerbonen, soms wordt er voor de mannen een klein flesje likeur voorzien, dit is dan als aandenken aan de geboorte van je kindje...

van kinderwagen hebben wij een Pericles Evolution IV, maar dat is ook weer een merk dat ze dacht in in NL niet hebben, ik ben er in elk geval heel tevreden over.
Heb ondertussen ook al een dubbele kinderwagen staan want onze kindjes gaan maar een 16 a 17 maanden schelen en dat is er eentje van Childwheels, ook een hele goede... Heb hem een tijdje geleden samen met mijn zus aangeschaft omdat onze kindjes maar 5 maanden schelen en Torben toch wel af en toe naar haar gaat.
Super ook dat je je beter voelt en dat je nog niet bent bijgekomen, ach maak je daar maar geen zorgen over, zijn ook weer kilos die er nadien minder af moeten
Ik was nu 1 kilo aangekomen, bij Torben was het nu al bijna 2 en ik was in totaal maar 7 kilo bij,hoop dat ik het deze keer ook zo kan doen...

groetjes en tot gauw
Evy

Link naar deze reactie
23/10/2008 @ 07:51
Poekie

wij weten al welke combi wagen we willen. Maar door mijn zwangerschapsdementie kom ik nu niet op de naam!! Het is is met Bébé en een olifant als symbooltje. Ah ja ik denk Bébécomfort.
Het is een combi met een maxi cosi en buggy voor als ze groter zijn en een veiligheidsdraagmand. Dat is makkelijk want in een gewone draagmand mag je ze niet vervoeren in de auto maar in zo'n veiligheidsdraagmand wel en dan hoef je dat dutske niet te versassen van mand naar maxi cosi als je eens naar oma of zo wilt.

Ik ben echt benieuwd wat het bij jullie allemaal wordt: een of een .
Bij ons op het werk en bij mijn man worden ook enkel maar meisjes geboren. Onze jongen gaat keus genoeg hebben en de eerste huwelijkskandidate heeft zich trouwens al aangeboden. Het bijna 1 jarig dochtertje van mijn vriendin

groetjes

Link naar deze reactie
23/10/2008 @ 09:58
Heidi

Hallo ,

Echt super te horen dat het bij iedereen zo goe gaat!!!!

@Evy : tof dat je het geslacht kon zien maar je hebt gelijk zou het ook nog voor mezelf houden hoor zolang je kunt zeggen dat alles inorde is dat is het belangrijkste !!!!

@Mickje : voor jou nog eventjes geduld maar het zal er rapper zijn dan je verwacht want ik vind dat de weekjes voorbij vliegen

Voor onze geboortjekaartjes gaan we nog even wachten we zouden eerst graag het geslacht van ons kleintje willen weten

@Poekie : wanneer is je volgende echo die van mij de 17e november ik vraag het je maar gewoon eventjes omdat we al enkele keren dezelfde dag naar de gyn zijn geweest

Aan iedereen een dikke knuffel en verzorg jullie

Link naar deze reactie
23/10/2008 @ 10:09
Poekie

hihi Heidi: dat meen je niet! Die van mij is ook 17 november. Wij gaan vast op exact dezelfde dag bevallen ook, als alles zo gelijk blijft lopen!

groetjes

Link naar deze reactie
23/10/2008 @ 18:31
Fanny

Online Status
Hoi meiden!

Voor mijn dochter had/heb ik een Speedy van Quinny met alle nodige toebehoren. En ik heb ook een zapp van Quinny die gebruiken we tegenwoordig gemakkelijker omdat hij zo compact is en ook heel gemakkelijk rijdt. Onze dochter stapt al vaak dus heeft ze niet meer zo'n behoefte aan zo'n zware luxe buggy.

We hebben ons een urban jungle duo aangeschaft voor als ons 2de spruitje er is. En de draagmand hiervoor heb ik via 2de hands gekocht.
Vond die duo buggy's eigenlijk wel verschrikkelijk duur, maar ik heb er eentje gevonden die nog nieuw was, maar van de collectie van 2006 en die kostte nog niet de helft van de originele prijs.

ik zou ook graag mijn doopsuiker zelf maken. Heb dat voor mijn dochtertje ook gedaan. Maar ik heb momenteel nog totaal geen inspiratie ik hoop dat ik snel op een leuk idee kom.
Ik moet ook eens beginnen rekenen hoeveel ik juist nodig zal hebben. Ik reken 1stuk voor per koppel en 1stuk per kindje. Doen jullie dit ook?

En het geboortekaartje... op de voorzijde komt een leuke foto, maar de rest wil ik ook zelf afwerken. Dus ik weet nog wel wat te doen

en de kinderkamer, dat zal nog wel even duren voor we daar iets aan zullen doen. Momenteel is het een beetje de rommelkamer en ik heb totaal geen zin om er aan te beginnen

Maar we hebben nog wel even tijd he.

Mijn volgende afspraak bij de gyn is op 4 november, dus vanaf maandag ga ik weeral aftellen

En dan zien of ze weer een meisje ziet of het mss toch een jongen is.

groetjes en knuf!

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 13:57
Evy

heyhey

ik mag 20/11 voor de structurele echo (3D) en dan weten we met zekerheid het geslacht...

@ Poekie bij die Pericels die ik heb zit ook een veiligheidsdraagmand maar ik gebruikte hem enkel maar als we echt grote afstanden deden, anders vond ik de maxi cosy toch wel gemakkelijker vast te maken in de wagen...

@ Fanny: ik zou zo ongelooflijk graag de meubeltjes van onze tweede kinderkamer beginnen schilderen maar met mijn BI zit dat er dus niet in. Ik vrees dat ik beroep zal moeten doen op mijn ventje daarvoor. We hebben een tweedehands kamertje gekocht met een doorgroeibed en een commode waar je een bureau van kan maken, het wordt Torben zijn kamertje en het kamertje waar Torben nu in slaapt wordt beebje's kamer... De kamer op zich daar moet nog enkel 1 kast van naar de zolder verhuisd worden dus dat valt goed mee.
Maar ik begrijp best dat je er geen zin in hebt om eraan te beginnen als het nu nog een rommelkamer is, wij hebben een tijdje geleden de zolder opgerommeld en dat was ook niet zo fijn...
En ja inspiratie voor suikerbonen, ik ga echt weer bij AVA denk ik.... ik weet nu al zo ongeveer naar welke kleur ik moet uitkijken he
en ik twijfel ook nog om zo'n quinny Zap op de lijst te zetten van Beebje, omdat Torben binnenkort die zware kinderwagen ook niet meer echt nodig heeft en ik toch ook af en toe eens met hem alleen zal weggaan... Ik vind het alleen minder dat je die niet volledig kan platleggen...

goed ik houd het hierbij voor deze keer

grtz en tot gauw
Evy

Link naar deze reactie
26/10/2008 @ 12:00
Fanny

Online Status
Hey Evy,

hier juist hezetlfde voor de 2de kinderkamer.

Alleen blijft onze 1ste wel in dezelfde kamer.
Maar zij krijgt de nieuwe meubeltjes!
Tenminste, ik heb de kastjes ook 2de hands gekocht, maar voor haar blijven het nieuwe kastjes he

Zo zal ze zich wel vlug grote zus voelen en is er voor haar toch ook iets leuks aan he. Dan draait niet alles om die kleine nieuwkomer...

Wat die zapp betreft. onze dochter heeft eigenlijk nooit in de buggy geslapen. Ook niet in haar grote buggy toen ze nog klein was.
dus voor ons maakt het niet uit dat je hem niet plat kan leggen.

Maar ik ben er wel heeeel erg tevreden over wat rijcomfort betreft.
Hij weegt echt niets en is superwendbaar.

ik ga regelmatig een uitstapje met de oudste maken met het openbaar vervoer. Ze rijdt heel graag met de bus of tram. En met de zapp is dit perfect haalbaar. Totaal geen problemen. En als we moeten afstappen en er is niemand die ons even een handje kan helpen... geen probleem hoor. ik kan de buggy met dochter en al gewoon optillen en uitstappen. Het enige nadeel is dat je er geen tas ofzo kan aanhangen.
Ik heb wel zo'n netje gekocht en eraan gehangen, maar je mag het wel niet te zwaar laden.

ik ga eens kijken of ik de foto voor het geboortekaartje aan mijn profiel kan toevoegen. Heb wel geen idee hoe eraan te beginnen, maar we zien wel waar we komen

Groetjes!

Link naar deze reactie
27/10/2008 @ 08:57
Evy

hey hey

Fanny blijkbaar heb ik me verkeerd uitgedrukt... Torben blijft ook in dezelfde kamer met de nieuwe meubeltjes... dus zo een beetje hetzelfde als bij jullie...

De andere kamer, de nieuwe babykamer (de plaats dus) is vlak naast de onze, dus als beebje huilt ben ik er snel bij en is Torben hopenlijk niet te snel wakker... Heb lang getwijfeld, maar toch gaan we het zo doen...

grtz
Evy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]