Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/11/2008 @ 16:32 Sterre ![]() | hee meiden, ik ben gisteravond terug gekomen van vakantie en...we hebben een heeeeel mooi souvenir mee terug genomen... ik hoop dat alles nu goed blijft gaan... |
| 03/11/2008 @ 07:45 rheac82 ![]() | gefeliciteerd!!!!!![]() wat ben ik blij voor jullie |
| 04/11/2008 @ 15:16 Sterre ![]() | Hahaha Liselore, ja we hebben al wel wat namen in gedachte maar geen Finn Voor jou is het ook weer spannend hè... |
| 06/11/2008 @ 12:17 Sylvie | hy dames, erg als ik erbij kom? Eerst en vooral proficiat met je kleine wondertje sterre. Ik zie dat jullie ook allemaal clomid gebruiken. Ik heb juist mijn 5 pilletjes genomen en op maandag en dinsdag geklust. Nu heb ik sinds gisteren ontzettend veel pijn zo rond mijn rechtereierstok, het meerderen deel van de tijd zijn het lichte steekjes, maar nu heb ik al een paar redelijke zwanger steken gehad die echt pijn deden. hebben jullie dit ook al gehad? groetjes sylvie |
< vorige pagina | volgende pagina >

Starten met Clomid

zijn pas gisteren echt doorgekomen, dus nu kunnen we weer herbeginnen. Vanmorgen alweer met clomid begonnen, en normaal moet ik zondag weer naar m'n gyn. We zullen dan wel weer zien. Vanmorgen heb ik ook een afspraak gemaakt in een fertiliteitscentrum hier in de buurt, wel op 2 december, vroeger was niet mogelijk. Toch eens een second opinion gaan vragen...
dat kan natuurlijk niet!!
wij weer goede daad verricht!
Maar uiteindelijk met wat lieve woordjes, is het toch gelukt.
ik hoop dat alles nu goed blijft gaan...
wat ben ik blij voor jullie
Wat een fijn nieuws!
GEFELICITEERD !! Natuurlijk duim ik met je mee dat alles goed blijft gaan 

Zou wel erg toepasselijk zijn